רשמית: דל בוסקה לא מאמן נבחרת ספרד

דל בוסקה
דל בוסקה |

האיש שהוביל את האדומים להנפות בגביע העולם וביורו נפרד מהנבחרת

(גודל טקסט)

תם עידן. ויסנטה דל בוסקה כבר לא מאמן נבחרת ספרד, כך נמסר בהודעה רשמית מטעם ההתאחדות של אלופת אירופה היוצאת. האיש שהוביל את האדומים לזכיות בגביע העולם 2010 וביורו 2012 ימשיך לתפקיד אחר בהתאחדות. 

"אנחל מריה וייאר (נשיא ההתאחדות), שרואה בוויסנטה דל בוסקה 'אבא של הכדורגל הספרדי', הציע לו את האפשרות להישאר בהתאחדות וזה ענה בחיוב", נמסר בהודעה הרשמית שפורסמה. "ההצעה תתגבש בשבועות הקרובים". 

על אף הזכיות המרשימות במונדיאל 2010 וביורו 2012, דל בוסקה נפרד מהנבחרת עם טעם מריר בפה. הספרדים עפו כבר בשלב הבתים מגביע העולם בברזיל ובמסגרת יורו 2016 חטפו הפסד צורב לאיטליה בשמינית הגמר. 


דל בוסקה, סיים טורניר שיעדיף לשכוח (gettyimages)

בינתיים, בורסת השמות של המועמדים לאמן את ספרד לא בדיוק מתכווצת. לצד שמותיהם של ג'ולן לופטגי, חואקין קפארוס ופאקו חמס עלתה גם האפשרות שרוברטו מרטינס ייקח את המושכות בנבחרת לקראת מונדיאל 2018. 

מוקדם יותר פירסם איקר קסיאס הודעת פיוס המתייחסת למאבק שנוצר מול דל בוסקה: "בשם 25 השנים יחד ואלה שעוד נשארו. חיבוק, מיסטר. בהצלחה".

Esta mañana, en la Ciudad del Fútbol. 25 años juntos y los que nos quedan! Un abrazo Mister! Suerte! pic.twitter.com/swqp5HNOxS

— Iker Casillas (@CasillasWorld) July 4, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי