שוויינשטייגר ישחק? לב: "לא רוצים לקחת סיכון"

שוויינשטייגר. המצב לא אבוד
שוויינשטייגר. המצב לא אבוד | צילום: Gettyimages

כאב ראש לגרמניה לפני חצי הגמר מול צרפת. וגם: תומאס מולר זוכה לתמיכה

(גודל טקסט)

כאב ראש רציני לנבחרת גרמניה לקראת חצי הגמר מול צרפת (חמישי, 22:00, שידור ישיר בספורטHD1). מריו גומז, סמי ח'דירה (פצועים) ומאטס הומלס (מוצהב) ייעדרו בוודאות מהמשחק הגורלי, ואילו בסטיאן שוויינשטייגר נמצא בספק גדול בגלל פציעה. 

עם זאת, מבחינת שווייני, המצב לא אבוד. הקפטן הוותיק מנסה להתאושש ועובר טיפולים בברך במטרה להגיע בזמן לחצי הגמר. יואכים לב, מאמן הנבחרת, הגיב: "אני מקווה ורוצה שהוא יוכל לעשות את זה והוא מרשים אותי ברצון שלו לשחק, אבל שיהיה ברור: לא אתן לשחקן לא כשיר לשחק. בעבר עשיתי את זה ולא אחזור על הטעות". 

בהנחה שקשר מנצ'סטר יונייטד יצטרף לח'דירה וייעדר מההרכב, לב יהיה חייב לאלתר. בתקשור הגרמנית מדברים על האפשרות שאמרה צ'אן מליברפול יתפוס את המקום במרכז השדה. גם בחלק הקדמי יש כמובן צרות, שכן גומז ייעדר ומריו גצה לא הוכיח את עצמו בהזדמנויות שקיבל.

מולר. ינסה לפתור חלק מהבעיות (gettyimages)

מי שינסה לפתור חלק מהבעיות של גרמניה בהתקפה הוא תומאס מולר. כוכב באיירן מינכן אמנם טרם מצא את הרשת ביורו 2016, אבל מקומו בהרכב מובטח וכעת הוא גם זכה לתמיכה לקראת המפגש עם המארחת בחצי הגמר.

"עד עכשיו מולר לא סיפק את הסחורה, אבל הוא כמו עוף החול. ברגע המכריע הוא תמיד מופיע", אמר הרמן גרלנד, עוזרו של קרלו אנצ'לוטי בבאיירן, והוסיף: "הוא משחק עם אינסטינקטים. עד עכשיו הוא לא הצליח, אבל זה לא אומר שלא יצליח בחצי הגמר. כשאף אחד לא מצפה לו הוא צץ לפתע וכובש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי