שילם במשרתו: דיטר הקינג עזב את וולפסבורג

הישגי השיא
הישגי השיא |

לזאבים ניצחון בודד העונה. דראקסלר גם מעוניין ללכת, ממפיס יגיע במקומו?

(גודל טקסט)

שילם במשרתו. מאמן וולפסבורג בארבע השנים האחרונות, דיטר הקינג, עזב את תפקידו לאחר פתיחת העונה הרעה של הזאבים. מי שצפוי להחליף אותו באופן זמני הוא מאמן קבוצת המילואים ולרין איסמאעיל.

 

לאחר שנראה היה שוולפסבורג נמצאת בכיוון הנכון, כשהצליחה להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות בעונה החולפת, היא נקלעה לצניחה חופשית ללא מצנח. הזאבים כשלו ברגע האחרון להשיג כרטיס למסגרת אירופית, ופתחו את העונה כשהם מתמודדים בליגה בלבד. העונה שלהם החלה בצורה קטסטרופלית, והם לא הצליחו לנצח מאז מחזור הפתיחה.

 

 

נראה שההפסד 1:0 ללייפציג במחזור האחרון חרצה את גורלו של הקינג, שהגיע לוולפסבורג לפני קצת פחות מארבע שנים במקומו של פליקס מגאת'. מלבד ההופעה המכובדת בליגת האלופות, הקינג הוליך את הזאבים לזכייה בגביע הגרמני ב-2015 אחרי ניצחון 1:3 על דורטמונד בגמר.

 

מיצאו את ההבדלים. דראקסלר בנבחרת גרמניה ובוולפסבורג (AFP ו-Gettyimages)

 

מלבד המצב המקצועי הקשה ועזיבתו של הקינג, וולפסבורג מתמודדות עם השמועות לפיהן הכוכב הגדול, יוליאן דראקסלר, מעוניין לעזוב את המועדון. דראקסלר שותף בכל שבעת משחקי הליגה של הזאבים, אך לא הצליח למצוא את הרשת אפילו פעם אחת. במדים הלאומיים הוא דווקא נראה טוב יותר, והוא התכבד בכיבוש השער הראשון ב-0:2 על צפון אירלנד במסגרת מוקדמות המונדיאל ביום שלישי האחרון.

 

בתוך כך, התקשורת בגרמניה מדווחת כי וולפסבורג מעוניינת להחתים את ממפיס דפאי, שלא זוכה להרבה הזדמנויות תחת ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד. ההולנדי שיחק העונה רק שלוש פעמים בליגה, כשבשלושתן נכנס כמחליף לקראת סיום המשחק. לפי הדיווחים, הזאבים כבר משלימים עם עזיבתו של דראקסלר בינואר ובונים על הכישרון ההולנדי בתור מחליף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי