שני חודשי מאסר בפועל למגן פ.ס.ז' סרז' אורייה

|

עונש כבד לשחקן האלופה השנהב שתקף שוטר בחודש מאי. די מריה יחזור לאנגליה?

(גודל טקסט)

פתיחת העונה החלשה של פאריס סן ז'רמן קיבלה תפנית שלילית נוספת. המגן סרז' אורייה נשלח לכלא לחודשיים אחרי שהתעמת עם המשטרה בפאריס לפני כארבעה חודשים. בית המשפט הפעיל נגדו עונש על תנאי בגלל נהיגה ללא רישיון, אבל עורך דינו הודיע שהוא יערער מיד על ההחלטה. 

השחקן מחוף השנהב נקנס בנוסף ב-600 יורו על נזק גופני ונפשי לאדם נוסף אותו תקף ונאלץ לשלם את הוצאות המשפט בסך 1500 יורו נוספים. למרות זאת אורייה עדיין יוכל לשחק מול לודוגורץ ביום רביעי בליגת האלופות. 

 

 

בתוך כך, צצו דיווחים על כך שאנחל די מריה עשוי לחזור לפרמייר-ליג. צ'לסי שצולעת מגלה עניין בכוכב הארנטיני של פ.ס.ז'. ועשויה לנסות להחזירו.

שבועון האינטרנט "דון באלון" הספרדי פרסם שדי מריה מרגיש מתוסכל בפ.ס.ז' ולא מסתדר עם המאמן החדש אונאי אמרי. אנטוניו קונטה חושק בשחקן הארגנטיני ונחשב למעריץ שלו ואף ניסה להביאו ליובנטוס בעבר.
 


די מאריה. החזרה לפרמייר-ליג מתקרבת? (gettyimages)

פתיחת העונה החלשה עשויה להוביל להגעתם של יאיא טורה ובסטיאן שוויינשטייגר שלא נמצאים בתכניות של סיטי ויונייטד. בנוגע לגרמני ייתכן ויהפוך שחקן חופשי ויגיע לבירת צרפת בקרוב. אם כי לא בטוח שזה מה שיעזור לפאריסיאים להתאושש, הרי מדובר בשני שחקנים שמעבר לשיאם.
 

מי שישוב לסגל לקראת הנסיעה לבולגריה למפגש עם לודוגורץ הוא חאתם בן ערפה שמסוכסך אף הוא עם אונאי אמרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי