0:2 לריאל בדרך לגמר, רונאלדו עם שערו ה-500

רונאלדו. שיא אישי מרשים
רונאלדו. שיא אישי מרשים | צילום: AFP

אמנם הבלאנקוס התקשו מול אמריקה המקסיקנית, אך CR7 ובנזמה כבשו. קאשימה מחכה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד עלתה לגמר גביע העולם לקבוצות (ראשון, 12:30 ספורט2) אחרי שניצחה 0:2 את קלוב אמריקה המקסיקנית בחצי הגמר שנערך באצטדיון יוקוהאמה ביפן.

הבלאנקוס התקשו מול אלופת מרכז אמריקה, ורק עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כרים בנזמה ניצל מסירה של טוני קרוס, שרשם בישול שמיני העונה, יותר מכל קשר אחר, כדי להוריד את זינדין זידאן ביתרון למחצית.

המגמה נמשכה במחצית השנייה גם במחצית השנייה. כריסטיאנו רונאלדו רשם מספר החמצות גדולות מול השער של מואיסס מוניוס ורק בדקה ה-93 הפורטוגלי ניצל כדור של חאמס רודריגס המחליף כדי לשבור את הבצורת בטורניר. אחרי השער התרחשה תקרית קטנה כשהוא נפסל בטענת נבדל באמצעות הטלוויזיה, אך אושר בסופו של דבר.



חוגגים עלייה לרבע הגמר. זידאן ובנזמה (AFP)
 

הזוכה הטרי בכדור הזהב לא רק כבש את שערו הראשון בטורניר מאז דצמבר 2008, אלא גם רשם ציון דרך מרשים נוסף מאחר ומדובר בשער מספר 500 של הפורטוגלי בקריירת המועדונים.


מי שתמתין למנצחת בגמר שייערך גם הוא באיצטדיון יוקוהאמה, היא קאשימה אנטלרס היפנית, שהפתיעה בחצי הגמר את אתלטיקו נאסיונל הקולומביאנית, אותה ניצחה 0:3.


מחכה לבלאנקוס בגמר. קאשימה אנטלרס (AFP)

הרכבים

ריאל מדריד: קיילור נאבאס; דני קרבחאל, רפאל וראן, נאצ'ו, מרסלו; לוקה מודריץ', קאסמירו, טוני קרוס (חאמס רודריגס 72); לוקאס ואסקס, כרים בנזמה (אלברו מוראטה 80), כריסטיאנו רונאלדו.

קלוב אמריקה: מוניוס; אלבראדו (גררו 54), ואלדס, גולטס, אגילאר; סאמודיו, דה סילבה, סמבואסה; איבארה (קינטרו 62), סילביו רומרו (מייקל ארויו 70), פראלטה.

מהלך המשחק

דקה 26

הזדמנות משמעותית ראשונה לריאל מדריד. רונאלדו שולח כדור לאגף ימין שמגיע ללוקאס ואסקס שמרים אותו לרחבה שם מחכה הפורטוגלי, שנוגח לקורה מחמישה מטרים.


היה קרוב מאוד. רונאלדו (Getty)

דקה 29

סילביו רומרו עובר שחקנים ברחבת הבלאנקוס, אך בועט רק לרשת החיצונית השמאלית.

דקה 32

ריאל מדריד מקבלת כדור חופשי אותו בועט רונאלדו לתוך החומה. הפורטוגלי משתלט על הריבאונד עם בעיטה חזקה למסגרת אך מוניוס במקום. 


הפורטוגלי לא מצליח לתרגם את ההזדמנויות לשערים (AFP)

דקה 45+1

0:1 לריאל מדריד: רגע לפני השריקה למחצית, מהלך קבוצתי של הבלאנקוס הסתיים בשליחת כדור של טוני קרוס לבנזמה בתוך הרחבה, שלא התבלבל מול השוער ובנגיעה נעץ את הכדור ברשת של המקסיקנים.


בנזמה עם היתרון (AFP)

דקה 60

רונאלדו מקבל כדור על סף הרחבה אחרי דאבל פס עם ואסקס ובועט פצצה לשער, אך השוער המקסיקני הודף לקרן.

דקה 66

חוסר המזל של הפורטוגלי נמשך כשואסקס הרים כדור מאגף ימין, אך רונאלדו מול שער ריק לא נגח אפילו למסגרת.


לא מצליח לשבור את הבצורת בגביע העולם (AFP)

דקה 90+3

0:2 לריאל מדריד: רונאלדו סוף סוף שובר את הבצורת אחרי דרמה קטנה, כשהשער נפסל באמצעות שופט הטלוויזיה, אך בסופו של דבר אושר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי