אביו של קיארטנסון במסר לאוהדים, סנסציות באנגליה

| צילום: ערן לוף

וגם: יונייטד שוב מעוניינת בקשר ריאל, כלבו של ליאו מסי עורר סערה ברשת

(גודל טקסט)

15:29

באנגליה מפרסמים שמנצ'סטר יונייטד שוב מנסה לצרף את טוני קרוס. כזכור, לפני שנתיים השדים האדומים היו קרובים לצרף את הגרמני, אבל זה העדיף את ריאל מדריד.

14:22

קבוצה נוספת שעשתה סנסציה היא לינקולן סיטי, מוליכת הליגה החמישית החובבנית, שהגיעה למבצרה של ברנלי ועלתה לרבע הגמר משער בדקה ה-89. ככה נראתה צפייה במרכז העיר ברגע ההכרעה

The scenes at @LincolnCity_FC when that goal went in. #FACup#Impvasion#history#UTIpic.twitter.com/wVkVUtcu73

— Ben (@winstano) February 18, 2017

14:14

מילוול הצליחה להדיח אתמול את האלופה לסטר והעפילה לרבע גמר הגביע האנגלי בזכות שער בדקה ה-90. כך השער הדרמטי נשמע מפי השדר שהתרגש והתקשה לעצור את עצמו

Mad commentary of Millwall's winner v Leicester pic.twitter.com/2qMrvaDiZn

— 101 Great Goals (@101greatgoals) February 19, 2017

11:50

קיארטנן ביורנסון, אביו של וידאר קיארטנסון שכבש אמש שלושער עבור מכבי תל אביב והעלה את מאזנו ל-11 שערים ב-2017 – הכי הרבה בעולם – כתב על אוהדי מכבי ת"א בעמוד הפייסבוק: "אני מקווה שהם לא יגידו שוב שהוא לא חלוץ טוב, שקנו אותו ביותר מדי כסף ובלה בלה בלה. מגיל 4 הוא חלוץ טוב וכדורגלן אמיתי. יאלה מכבי"

11:20

רונאלדיניו טרם הודיע על פרישה רשמית, אבל מתנהג כמו אחד שחי את החיים הטובים. תשאלו את לברון אותו הוא פגש בסוף שבוע האולסטאר…

11:11

הכלב של ליאו מסי התפרסם לא אחת בשל גודלו, וכש"הפרעוש" העלה את התמונה הבאה גם הרשת התקשתה לעצור את התפעלותה ממימדיו.

Leo Messi's dog is getting MASSIVE! pic.twitter.com/d4iB8y5CFA

— 101 Great Goals (@101greatgoals) February 19, 2017

The evolution of Leo Messi's dog before Antonella Roccuzzo's latest picture today… pic.twitter.com/8FVRQFYfRu

— 101 Great Goals (@101greatgoals) February 19, 2017

10:31

חלון ההעברות של הקיץ עדיין רחוק אבל עבור שם אחד, דומיניק סולאנקה זה עשוי להיות משנה קריירה. החלוץ בן ה-20 ששייך לצ'לסי וגדל אצלה מושאל לוויטסה בהולנד וכבש שבעה שערים העונה. הכישרון שלו סומן אצל ליברפול, ארסנל, אברטון ואפילו באיירן מינכן שעשויה לקלוט את חלוץ נבחרת אנגליה הצעירה.

10:30

ה "טוטו ספורט" האיטלקי פרסם שאנדראה פירלו עשוי לשוב בקרוב ליובנטוס. אחד מגדולי הקשרים של יובה בכל הזמנים בדרך להתמנות לשגריר של הקבוצה לאחר שיתלה את נעליו בתום 2017.

פירלו בן ה-37 משחק עדיין בניו יורק סיטי ב-MLS, אבל לא ניתק לחלוטין את קשריו עם המועדון ועושה כבר את ההכנות לחזור אליו כנראה בסיום העונה הקרובה. ביובה מאמינים שהוא יוכל לייצג בצורה הטובה ביותר את הקבוצה באירופה ובשאר העולם והיותו שגריר הקבוצה תביא להידוק יחסים עם מועדוני פאר שונים בחו"ל, יצירת קשרים כלכליים וכוליי.


פירלו, הפרישה קרובה? (AFP)

המאסטרו שיחק רק ארבע עונות ביובנטוס לעומת עשור במילאן, אבל ברגע שהגיע ליובה היא החלה במסע צבירת התארים שלה שלא נראה פוסק לרגע. פירלו שיחק 119 משחקי ליגה במדי הגברת הזקנה וכבש 16 שערים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי