אודגור עבר להירנביין לעונה וחצי, ז'ירו מאריך חוזה

אודגור. אם ירשים בהולנד יחזור לברנבאו בקיץ
אודגור. אם ירשים בהולנד יחזור לברנבאו בקיץ | צילום: GettyImages

וגם: התותחנים רוצים חיזוק, אוזיל הציב תנאי, ולנסיה וריינג'רס מתחמשות

(גודל טקסט)

למרות שעד כה נרשמה תקופה מנומנמת חלון ההעברות מקבל תאוצה ככל שחולפים הימים. כל השמועות והחתימות כאן בספורט1.

 

 

רשמי

מרטין אודגור, הכישרון הנורבגי שהגיע כהבטחה גדולה בגיל 16 לריאל מדריד, הושאל להירנביין לעונה וחצי. עם זאת הבלאנקוס יוכלו להחזיר את הקשר בחזרה לספרד בקיץ אם ירשים בקבוצה המדורגת רביעית בליגה ההולנדית. לאודגור יש בסך הופעת ליגה אחת במדי ריאל ועוד הופעה בגביע המלך ואת מרבית השנתיים האחרונות העביר בקבוצה הבת, ריאל קסטיה.

 

Officieel: @scHeerenveen huurt het Noorse toptalent Martin Ødegaard van Real Madrid https://t.co/akybvIkQjp

— Sportredactie LC (@LC_Sport) January 9, 2017

 

אוליבייה ז'ירו אישר ל"מירור" כי הוא יאריך את החוזה שלו בארסנל 

BREAKING: Olivier Giroud reveals where he will be playing next season.. https://t.co/8szxwaUU2apic.twitter.com/snG8wtg4GO

— Football Funnys (@FootballFunnys) January 9, 2017

פלארמו החתימה את השבדי סטפן סילבה לארבע שנים מסנדסוול השבדית.החלוץ היה מועמד בעבר להפועל ת"א ובית"ר ירושלים.

 

Stefan Silva è del Palermo! #BenvenutoStefanhttps://t.co/ZzIcFYNjZQpic.twitter.com/JT4azWkO98

— US Città di Palermo (@palermocalcioit) January 9, 2017

 

גנואה הודיעה על החתמת שלושה שחקנים. הצ'ילאני מאוריסיו פיניה בן ה-33 מאטאלנטה, קשר נבחרת איטליה הצעירה, לאונרדו מורוסיני מברשיה ושחקן הכנף אנדראה בגטו מספאל.

 

גם המרוקני, עדל טאראבט פרסם תמונה שלו חותם על החוזה בגנואה בדרך להצגתו בקבוצה. הוא שיחק העונה בבנפיקה וכבש שער ב-7 משחקים.

 

 

Genoa announced having officially signed 3 players: Chilean international striker Mauricio Pinilla (turning 33 next February 4), coming from Atalanta, Italian Under-21 international attacking midfielder Leonardo Morosini (21, in the picture), who left Brescia for good, and, joining in from SPAL, 22-year old Italian winger Andrea Beghetto.

 Il ritorno al Genoa di @pinigol51 in tre scatti!  pic.twitter.com/ThF4YyKg4z

— Genoa CFC (@GenoaCFC) January 5, 2017

 

החלוץ הוותיק אלברטו ג'ילרדינו חתם בפסקארה וינסה לסייע לאחרונה בטבלה. הוא לא כבש העונה במדי אמפולי.

 

פול-ג'ורג' אנטפ כדורגלן ראן הצרפתית חתם בוולפסבורג. הוא השחקן הרביעי שמצטרף לזאבים בפגרת החורף.

 

 

Bienvenue @PGNtep! Die #Wölfe verpflichten den französischen Außenspieler ➡️ https://t.co/g3SLdQ5oL7pic.twitter.com/R3ujEpFmsJ

— VfL Wolfsburg (@VfL_Wolfsburg) January 9, 2017

 

ריקרדו קרבאליו חתם רשמית בשנחאי SIPG. הוא הופיע במחנה האימונים של הקבוצה בדובאי. 

 

גלאטסראיי החתימה את שחקן הכנף של פאוק גארי רודריגס. הוא יעבור בדיקות רפואיות וצפוי להרוויח 1.2 מיליון יורו לעונה. דמי ההעברה הם 3 מיליון יורו.

 

בלמה הקולומביאני של פלמייראס, ירי מינה החליט להישאר בקבוצה ולשחק איתה בגביע הליברטדורס עד לקיץ לפחות. הוא היה מבוקש אצל כל הגדולות באירופה. במקביל פליפה מלו הוצג רשמית לאחר שחתם אצל אלופת ברזיל.

 

שמועות
לפי פרסום ב"סאן" מסוט אוזיל טוען שהוא יישאר בארסנל רק אם ארסן ונגר יאריך את חוזהו בקבוצה. "אני כאן הרבה בזכות ונגר ואני רוצה לדעת אם הוא נשאר לפי שאני מאריך את החוזה מעבר ל-2018".

 


אוזיל, מציב תנאים (Gettyimages)

 

לאחר שאברטון, מילאן וניס כבר גילו עניין, ז'וזה מוריניו הפתיע כאשר הודיע לממפיס דפאיי שהוא לתת לממפיס דפאיי צ'אנס מחודש להוכיח את עצמו במנצ'סטר יונייטד.

 

ולנסיה שנמצאת בכאוס על סף סיכום עם נמניה מקסימוביץ' קשר אסטנה הקזחית. הוא צפוי להגיע רק בקיץ למועדון.

 

מאמן אטאלנטה, ג'יאנפיירו גספריני, הודה שהקשר שלו רוברטו גליארדיני בדרך למילאן.

 

טורינו דחתה לפי דיווחים הצעה של ארסנל לרכוש את החלוץ אנדראה בלוטי תמורת 65 מיליון יורו. בארסנל מכחישים פנייה לשחקן.

 

מילאן תציע חוזה חדש לאלסיו רומאניולי בלם הקבוצה כדי למנוע ממנו לעבור לצ'לסי שרוצה אותו. גם בבאיירן מינכן סימנו את הבלם המבטיח.

 


מילאן תשמור עליו? (Gettyiamges)

 

בצרפת דווח כי מארסיי עשויה להשיב את דידייה דרוגבה הוותיק. החלוץ בן ה-38 שיחק במועדון לפני שנמכר לצ'לסי ב-24 מיליון ליש"ט.

 

ריאל מדריד עשויה לרכוש את  החלוץ בן ה-21 של פורטו, אנדרה סילבה בקיץ 2018. מחירו: 58 מיליון יורו. 

 

בורנמות' רוצה בהשאלה את בלמה הצרפתי של ליברפול, ממאדו סאקו במקום נתן אקה שחזר מהשאלה לצ'לסי. המנג'ר אדי האו גם שוקל להציע לליברפול להעביר לו בהשאלה את המגן הצעיר ג'ו גומס שחזר מפציעה. יחד עם זאת בורנמות' לא מוכנה לשלם לסאקו 80 אלף ליש"ט לשבוע ומעדיפה שליברפול תסייע לה. יורגן קלופ מעונין רק למכור את הבלם הצרפתי. סביליה וגלאטסראיי רוצות אותו גם כשהוא מוערך ב-20 מיליון ליש"ט.

 

פאריס סן ז'רמן רוצה את המגן השמאלי של נאפולי, פאוזי גולאם. נאפולי מנסה להשאירו עם חוזה חדש, אבל האלג'יראי דורש 2 מיליון יורו לעונה ורוצה מאוד לעבור לפ.ס.ז'. גם באיירן וצ'לסי עוקבות אחריו.

 

קריסטל פאלאס רוצה את המגן השמאלי של טוטנהאם בן דיוויס שמשמש רק כמחליף של דני רוז. סם אלרדייס מחפש מחליף לפאפא סוארה שנפצע בתאונת דרכי. כך מפרסם "אקספרס". אם דיוויס לא יגיע בפאלאס רוצים את ג'רום רוסילון המגן השמאלי של מונפלייה.

 

 

BREAKING: @afcbournemouth kid Emerson Hyndman jets in to Glasgow to complete @RangersFC switch https://t.co/Cu7TyGjFO4pic.twitter.com/18aJmesbHv

— Scottish Sun Sport (@scotsunsport) January 8, 2017

 

גלאזגו ריינג'רס בדרך להחתים את אמרסון הינדמאן, קשר אמריקני בן 20 מפולהאם. הוא מכונה "אנדראה פירלו החדש" ומשתייך לסגל של בורנמות'. הקשר הצעיר יושאל לחצי עונה.

 

מיטשי באטשואיי חלוץ צ'לסי עשוי לעבור לסוונזי בהשאלה בעוד שפרננדו יורנטה יעשה את הדרך ההפוכה כך מדווח "סאות' וולס איבנינג פוסט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי