איקרדי במחווה מרגשת, צ'ילברט מסמן אשם

| צילום: gettyimages

התרסקות המטוס ממשיכה להכות גלים בעולם, ופרטים חדשים נחשפים

(גודל טקסט)

אסון התרסקות המטוס בו נהרגו 19 שחקני שאפקואנסה ממשיך להכות גלים ברחבי העולם. אגדה העבר הפראגוואית חוסה לואיס צ'ילברט, יצא בהאשמה קשה נגד נשיא ההתאחדות הדרום אמריקאית אלחנדרו דומינגס, וטען שיש לו לא מעט אחריות במה שקרה.

בראיון ל"רדיו 10" הפארגוואי טען צ'ילברט כי דומינגס מחזיק במניות של חברת המטוסים "לה מיה" בה טסו שחקני שאפקואנסה ובשל כך הוא אילץ אותם לקחת דווקא את שירותיה. "קונמבול היא אירגון מלא שחיתות שממשיך להרוויח על חשבון הכדורגל, וגם על חשבון חיי השחקנים. לא יכול להיות שהקבוצות טסות תמיד עם אותה חברה", טען צ'ילברט.


השוער הוסיף: "הם הרגו את החלום של הילדים האלה לשחק בגמר הסודאמריקנה לראשונה בחייהם. אם היו טסים בצ'ארטר רגיל הם היו נשארים בחיים. לא ייתכן שמטוס כזה מסוכן נשא בתוכו את נבחרת ארגנטינה שהשווי של כל שחקניה הוא 3.5 מיליארד דולר. ראשי קונמבול הם ששלחו את המטוס הזה לקחת את הנבחרת וגם את הקבוצה הברזילאית כדי להוזיל הוצאות והם מרוויחים מכל זה". 

לפי דיווחים חדשים, נטען שהטייס הוזהר לפני הטיסה שאין לו מספיק דלק. הוא היה יכול לתדלק בבוגוטה, אבל העדיף לטוס ישירות למדיין דבר שגרם להתרסקות בסופו של דבר. 


 

נאפולי תארח היום את אינטר כאשר מאורו איקרדי הארגנטיני הודיע שישחק עם סרט קפטן מיוחד עם הסמל של שאפקואנסה. 
 

Mauro Icardi will wear a special captain's armband in memory of the Chapecoense tragedy vs. Napoli tonight. #ForçaChapepic.twitter.com/WDaEqf9rW6

— Squawka News (@SquawkaNews) December 2, 2016


בכל משחקי סוף השבוע בבריטניה תהיה דקת דומיה וכן בליגות אחרות (גם בישראל). בנוסף, בשאפקואנסה הודיעו שלא יעלו למשחק האחרון בליגה נגד אתלטיקו מיניירו, למרות שהם יכולים להעמיד 11 שחקנים. ההתאחדות תצטרך להחליט האם להעניק למיניירו ניצחון טכני 0:3. 


גם הפרשן סלבה ברזילאי ספד: "כל ברזיל בוכה. כל העולם מרכין ראש. אי אפשר להבין מה קרה. רק ביום ראשון שידרתי את המשחק שלהם מול פלמייראס, הם נתנו פייט לאלופת הברזילאו. שאפקואנסה זה לסטר, מישהו שבא לעשות דברים. הם הגיעו עד גמר הסודאמריקנה, מקום בו אליו אפילו פלמיראס וקורינתיאנס לא הגיעו. אני זוכר את השמחה שלהם בסוף ביום ראשון כי פלמייראס הרבה שנים לא לקחו אליפות. הם לא היו תפאורה למרות זאת. הם נתנו הכל. פתאום מישהו מלמעלה החליט על זה. איך אתם עושים דבר כזה?"


בתוך כך, המחוות לקבוצה הברזילאית נמשכות. בלם ארסנל גבריאל סיפר שחלק מהשחקנים והמאמן קאיו ג'וניור היו חברים שלו. "זה אסון שקשה לעכל. אף פעם לא חלמנו שזה יקרה לאנשים קרובים לנו. שיחקתי חמש עונות בויטוריה החל מהנוער ועם עוד שני שחקנים שהיו במטוס ונהרגו. המינימום שאני יכול זה לנחם את הקרובים ולתת להם כח", אמר.


המחוות לשאפקואנסה לא פוסקות (gettyimages)

הבלם סיפר: "ביום ההולדת האחרון שלי רציתי להתקשר לקאיו ולדבר איתו ודחיתי את זה, ומאז לא יצרתי איתו קשר. אני מרגיש החמצה גדולה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי