אשתו של רפאלוב נעצרה בבלגיה ורישיונה נשלל

גל רפאלוב
גל רפאלוב | אינסטגרם

גל רפאלוב מסתבכת בבלגיה, רונאלדיניו ישחק בלבנון ואברה מנשק קוף

(גודל טקסט)

18:09

האם פטר צ'ך, אחד השוערים הגדולים של דורו, קרוב לסיים את הקריירה? "הסאן" האנגלי מדווח שבארסנל לא מרוצים מיכולתו של השוער העונה וכבר סימנו מחליף. על פי הדיווחים, התותחנים הולכים להציע 13 מיליון ליש"ט לספורטינג ליסבון במטרה להנחית את שוער נבחרת פורטוגל.

17:22

כנראה שגם לפטריס אברה משעמם בפגרת הנבחרת. המגן הצרפתי העלה סרטון בחשבון האינסטגרם בו הוא נראה מנשק קוף. מה דעתכם?

16:34

ההערצה בפורטוגל לא יודעת גבולות. ביום רביעי ישנו השלטונות במדינה את שדה התעופה במדיירה ל"כריסטיאנו רונאלדו אירפורט".
 

Over in Portugal, the Madeira airport will officially be re-named the "Cristiano Ronaldo Airport " on Wednesday. pic.twitter.com/0OkB12ZoMM

— Football Tweets (@FutballTweets) 27 במרץ 2017

15:20

אוהדי הפועל ב"ש, התגעגעתם לבוזגלו? עד שהקשר הנהדר יחזור למגרשים (בקרוב לטענתו) תסתפקו בסרטון המעולה שהוא העלה לאינסטגרם ומראה כמה כישרון יש לו ברגליים.

 

Back soon. I LOVE this game  #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on


15:03

אין כמעט אוהדי כדורגל שלא מתגעגעים לרונאלדיניו. כעת, יזכו אוהדי הכדורגל בעולם לראות שוב את הקוסם הבריזלאי שוב על הדשא, לא רחוק מישראל.

זוכה כדור הזהב לשעבר הודיע בטוויטר שהוא ישתתף בקלאסיקו הוותיקים שיערך ב-28.4 בלבנון. 

Hello Lebanon! Hey football fans! I will be in Beirut for El clasico on April 28! you be there too! save the date & book your seat NOW! pic.twitter.com/1xZZ9wuPaI

— Ronaldinho Gaúcho (@10Ronaldinho) March 27, 2017


14:39

גל וליאור רפאלוב הסתבכו בבלגיה. רעייתו של קשר נבחרת ישראל נקנסה ב-1,500 יורו ורשיונה נשלל לחודש לאחר שמשטרת ברוז' תפסה אותה נוהגת ללא רשיון נהיגה ישראלי בתוקף.

גברת רפאלוב נעצרה לפני שנה נוהגת בנתיב מיוחד לאוטובוסים. פירוט הקנס: 1,200 יורו על נהיגה עם רשיון לא בתוקף, 180 יורו על אי ציות לתמרור ו-120 יורו על כך שלא החזיקה בתעודה מזהה בעת מעצרה. השחקן עצמו נקנס ב-600 יורו על כך שהשאיר את מכונית המרצדס שרשומה על שמו בידי נהג ללא רשיון בתוקף. על פי פרסומים בבלגיה, זו עבירת התנועה השנייה בה מורשעת אשתו של רפאלוב. 


 

Happy new year #2017

A post shared by Gal Refaelov(@gal_refaelov22) on

14:35

עוד בצ'לסי: לרשת דלפו התלבושות של הקבוצה לעונה הבאה אותם עיצבו נייקי. מה אתם אומרים?

Leaked #Chelsea Nike kit for 2017/18 season.
Thoughts? #CFCpic.twitter.com/lnDAS8Pcky

— The Blues (@LondonIsBlue12) March 27, 2017

 

14:00

לא הרבה אנשים יחלקו על כך שנגולו קאנטה, הקשר הנהדר של צ'לסי הוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר בפרמיירליג העונה אם לא הטוב שבהם ושהוא ראוי לכל הפחות להיכנס לדיון של שחקן העונה באנגליה.

אלא שקאנטה עצמו חושב שיש בקבוצתו שלושה שחקנים שראויים להיבחר לפניו. הקשר הצרפתי אמר: "יש את לואיז, קוסטה והזאר".


נגולו קאנטה. לא רק שחקן ענק אלא גם אדם צנוע (Gettyimages)

13:20

ארסן ונגר טרם הודיע אם יישאר בעונה הבאה, ובינתיים חלוץ העבר של התותחנים תיירי הנרי לא שלל את האפשרות שיירש את המנג'ר שלו בעבר: "זה לא תלוי בי, יש הרבה דברים שצריך לכבד. זה המועדון של הלב שלי. שמעתי שהשם שלי עלה כמועמד להחליף את ונגר, אבל קשה לכבד על זה עכשיו ויש לי המון כבוד למה שהוא עשה".

הנרי, שמשמש כיום כעוזרו של רוברטו מרטינס בנבחרת בלגיה, הוסיף לגבי עתידו: "אם אני מוכן? אף אחד לא יודע, אני צריך ללמוד את העבודה שלי. אני לא מתכנן להיות עוזר כל החיים, אבל כרגע לאמן זו לא המטרה שלי. אני אשמח לאמן בעתיד ואעשה הכל בשביל זה, אבל אני עוד לומד".


יחליף את ונגר? הנרי (Getty)

13:00

ההתאחדות לכדורגל הודיעה על שיבוצי השופטים בחצי גמר גביע המדינה כשאיתן שמואלביץ' ישפוט את המשחק בין בני יהודה להפועל רמת גן בנתניה ולירן ליאני את חצי הגמר השני בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב בסמי עופר.

12:20

גם פייר אמריק אובמיאנג מנצל את הפגרה יפה. החלוץ של דורטמונד הציג באינסטגרם שלו תסרוקת חדשה ומיוחדת שזוהרת בחושך.

 

@barber_g_france  #pea17 #aubameyang #stars #smileyface

A post shared by Aubameyang (@aubameyang97) on

12:12

מריו מוסא זוכרים? המגן הקרואטי ששוחרר בינואר ממכבי חיפה וכרטיסו שייך לדינמו זאגרב, הושאל עד ה-15 ביולי להמרבי השבדית. העונה בשבדיה תיפתח ביום שבת.

10:50

הלילה (בין ראשון לשני) נערך דרבי בריו דה ז'ניירו בין פלמנגו לוואשקו, והוא היה מהדרמטיים ביותר. הפסקת חשמל גרמה לעצירת המשחק, פביאנו תקף את השופט והורחק ובנוסף נפסק פנדל שלא היה ולא נברא בתוספת הזמן. לחצו כאן ואל תחמיצו את התקציר


סוער בריו בקרב בין פלמנגו לוואשקו (מסך)

10:45

רוס בארקלי, הקשר הצעיר והמבטיח של אברטון, לא שיחק כבר שבעה משחקים ברציפות בנבחרת אנגליה, למעשה מאז מינויו עזיבת רוי הודג'סון את התפקיד.

הופעתו האחרונה הייתה ב-27.5, עוד לפני תחילת יורו 2016, ולאחר שסופסל גם ב-0:2 על ליטא הקשר הסיר מספר תמונות שלו במדי שלושת האריות מהרשתות החברתיות ובנוסף "פיברט" (כמו לייק בפייסבוק) מספר ציוצים בטוויטר שבישרו על כך שהוא שחקן השדה היחיד בסגל שבעידן סאות'ג'ייט טרם זכה לדקת משחק.

So far, Ross Barkley is the only outfield player from Southgate's original squad not to play a single minute in either England game

— Matt Law (@Matt_Law_DT) March 26, 2017

10:30

הליגה האוסטרלית צפויה להיות הראשונה שתכניס באופן רשמי שימוש באמצעי טכנולוגיה במטרה לסייע לשופטים ולקוונים בפסיקות גורליות כמו עבירות ברחבה ונבדלים.

האחראי על השופטים באוסטרליה מטעם ההתאחדות, בן ווילסון, אישר את הפרטים וטען כי הילוך חוזר ישודר תחילה לצוות השיפוט מול המצלמות ולאחר מכן לצופים, בהליך שלא ייקח יותר מ-40 שניות ומטרתו תהיה לבדוק אם ניתן לקבל החלטות הרות גורל בזמן קצר ומבלי לפגוע בשטף המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי