חואן ורון חזר מפרישה, צ'יצ'אריטו בדרך לצ'לסי?

| צילום: הרשמי של אסטודיאנטס

וגם: קשר גנק מצטרף ללסטר, אקס מכבי ת"א נותר בזלצבורג ופפ נלחם

(גודל טקסט)

ממש מעבר לפינה. חלון ההעברות של ינואר יתחיל לחמם אותנו בקרוב, אז בינתיים השמועות ומה שכבר נרקם ונחתם כאן בספורט1.

 

 

רשמי

זה נבנה בחודשים האחרונים, אבל היום זה הפך לרשמי: כוכב העבר הארגנטיני חואן סבסטיאן ורון חוזר לשחק. בגיל 41, אחרי שנתיים מחוץ לכר הדשא, יו"ר אסטודיאנטס, בשורותיה פרש כמובן, החליט לחזור לשחק והחתים את עצמו למשך 18 החודשים הקרובים.

 

ורון. חוזר לשחק, באסטודיאנטס כמובן (האתר הרשמי)

 

הוא היה קרוב, אבל אוסקר גרסיה לא יאמן את מלאגה. השיחות איתו קרסו עקב התנגדות של זלצבורג לשחררו. מי שמונה בסופו של דבר הוא מרסלו רומרו, האורוגוואי ששימש עד כה כעוזר המאמן. בעבר הוא גם היה שחקן הקבוצה.

MCFNews| Marcelo Romero es el nuevo entrenador del #MálagaCF. ¡Mucha suerte, míster! #VamosMálaga https://t.co/k8fQSXV76qpic.twitter.com/lkePwbxb2W

— Málaga CF (@MalagaCF) December 28, 2016

שוער היידוק ספליט, לוברה קאליניץ' חתם בגנט של קני סייף ורמי גרשון.

 

 

OFFICIAL:

Lovre Kalinic has left Hajduk Split and joined Gent. https://t.co/ZHTDHNh6xW

— CroSports (@CroSports_) 27 בדצמבר 2016

 

בניטו פלורו שהיה מאמן ריאל מדריד בין 1992-94 מונה למאמן אלחואלנסה מקוסטה ריקה.

 

שמועות

לברקוזן מוכנה על פי דיווחים להיעתר להצעות עבור הכוכב שלה, חבייר צ'יצ'אריטו הרננדס המקסיקני עבור 30-40 מיליון יורו. לפי הדיווחים צ'לסי בין המחזרות. האם עתידו של מיצי בטשוואיי יהיה במקום אחר?


לפי ה-BBC, למרות השמועות על הסיכום עם ויקטור לינדלוף, מנצ'סטר יונייטד עשוייה בסופו של דבר לוותר על הבלם. הכושר הטוב של מרכוס רוחו ופיל ג'ונס, שמאז שצוותו יחד במרכז ההגנה לא הפסידו השדים האדומים 11 משחקים ברציפות, גרמו לז'וזה מוריניו לשנות את דעתו ולחסוך למועדון 42 מיליון ליש"ט,  שהיו הופכים את השבדי לבלם היקר בהיסטוריה.
 

ברצלונה רוצה את קשר דורטמונד, יוליאן וייגל שמבוקש גם במנצ'סטר סיטי אצל פפ גווארדיולה. הקשר בן ה-21 האריך את חוזהו רק כעת עד 2021 ושתי הענקיות יאלצו לפתוח את הכיס כדי לפתות אותו בקיץ.

 


פפ וברצלונה במאבק בגללו, וייגל (Gettyimages)

 

קשר גנק, ווילפרד אנדידי הניגרי, סגר בלסטר וישלים בקרוב מעבר עבור 18 מיליון ליש"ט. אחרי ה-0:2 על גנט הצהיר הניגרי: "זה היה המשחק האחרון שלי כאן". כעת נותרה חתימה והצגה כדי שיהפוך לשועל.

 

Wilfred Ndidi has (finally) confirmed that he's joining Leicester on the 1st of January: "This was my last game for Genk." #LCFC pic.twitter.com/bB6UyX80Q7

— Kristof Terreur  (@HLNinEngeland) December 27, 2016

 

ההצלחה עושה את שלה: ליברפול וארסנל מתעניינות בחלוץ לייפציג השבדי אמיל פורסברג.

 

בוב ברדלי פוטר מסוונסי והברבורים כבר מחפשים יורש. לפי ה"מירור" ראיין גיגס המועמד המוביל לקבל את התפקיד, אבל גם מנג'ר אנגליה עד הקיץ, רוי הודג'סון בן ה-69 שעדיין רוצה לאמן מועמד ויש לו ניסיון רב שיכול להציל את הקבוצה מירידה.

 


מצא בית בוויילס? (AFP)

 

עמנואל אדאביור החלוץ הטלוגולזי בן ה-32 ששיחק בין היתר בארסנל, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם עשוי להצטרף לוולנסיה יחד עם סימונה זאזה המאכזב.

 

חלוץ גנואה לאונרדו פאבולטי אמור לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בנאפולי שתמכור לאחר מכן את החלוץ המאכזב שלה מאנולו גביאדיני.

 

קלן רוצה לרכוש את קווין ווימר. הבלם האוסטרי של טוטנהאם הגיע אליה ב-2015, אבל מיעט לשחק ויצטרף להחליט האם לשוב הביתה עבור שכר מופחת.

 


קלופ מצא מגן שמאלי? אמבי (Gettyimages)

 

אוליביה ז'ירו קרוב להאריך את חוזהו בארסנל עד 2020 למרות שפתח רק פעם אחת בהרכב התותחנים העונה.

 

בטיס, אספניול וחיחון רוצות את אלן חלילוביץ' שמאכזב בהמבורג ולא התאקלם. הקרואטי ששייך לברצלונה לא עונה על הציפיות עד כה ומנסה בכל דרך למצוא לעצמו בית חדש.

 

ליברפול ומארסיי הציעו 25 מיליון ליש"ט כל אחת על מגן אסטון וילה ג'ורדן אמבי הצרפתי אך נדחו.

 


סיסוקו, מתייבש על הספסל (AFP)

 

החלוץ הקולומביאני של דורטמונד, אדריאן ראמוס, ששיחק שנתיים וחצי בקבוצה עשוי לעבור לבייג'ין גואן כך פורסם בגרמניה. הוא חתום עד 2018.

 

מוסה סיסוקו שעלה לטוטנהאם 28.5 מיליון ליש"ט ולא השתלב בקבוצה עשוי להיות מושאל לאברטון לפי "סקאיי".

 

שייק טיוטה מניוקסאל ושחקן חוף השנהב לשעבר שחוזהו באגפייז מסתיים הקיץ בדרך לעבור לספורטינג חיחון. העונה שיחק רק פעם בליגה כמחליף.

 


אדבאיור, חוזר לחיים? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי