חמד הבקיע לראשונה אחרי כחודשיים וחצי

תומר חמד. חזר לחגוג אחרי שערים
תומר חמד. חזר לחגוג אחרי שערים | צילום: GettyImages

לאחר 3 משחקים בהם לא שותף, חלוץ ברייטון דייק מ-11 מטר ב-0:2 על לידס

(גודל טקסט)

הליגות ברחבי אירופה יצאו לדרכן הערב (שישי), כשהבשורה המרכזית מגיעה מליגת המשנה באנגליה, שם תומר חמד, לאחר שלושה משחקים שלא ראה מגרש, כבש לזכות ברייטון ב-0:2 על לידס. עבור הישראלי זהו שערו השלישי העונה.

גלן מורי דייק בפנדל בדקה ה-24. כדור העונשין מ-11 המטרים ניתן לשחפים לאחר שפיליפס ראה את הכרטיס האדום בעקבות נגיעת היד. וכאמור חמד, שנכנס כמחליפו של מורי בדקה ה-78, הצליח לדייק בפנדל נוסף שנשרק לקבוצתו כעבור חמש דקות והכפיל את התוצאה. 

השחפים עלו זמנית לפסגה בעקבות הניצחון ונמצאים עם 42 נקודות, שתיים מעל ניוקאסל. לידס, שספגה את הפסדה השמיני העונה עלולה להדרדר מהמקום הרביעי בו היא נמצאת כרגע עד שלוש מקומות למטה.

במפגש הצמרת שפתח את המחזור ה-14 בבונדסליגה, נפרדו פרנקפורט והופנהיים ב-0:0 חלש, משמים ועצבני.

הופנהיים לא השכילה לנצל את העובדה  שהיו ביתרון מספרי על פני המארחת, לאחר שטימותי צ'נדלר האמריקני בדקה ה-82, שהתחיל מהומה בין השחקנים על כר הדשא ואף נראה חונק,  הורחק בדקה ה-82. 

צ'נדלר ברגע החניקה. (GettyImages).

בספרד, גרנאדה ללא עומר אצילי בסגל, חילצה ב-1:1 במלאגה במשחק שפתח את המחזור ה-15. מבקיע השער לזכות של איגנאסיו קמאצ'ו בדקה ה-24. הקשר נגח לשער בקלות כשמצא את עצמו ללא כיסוי במרכז הרחבה, לאחר הגבהה מאגף ימין של רוברטו רוסאלס. לזכות האנדלוסים כבש ארטם קראבץ'  בדקה 82, השער שלו אמנם מנע הפסד, אבל האורחת ממשיכה לשקוע מתחת לקו האדום, במקום הלפני האחרון עם 9 נקודות בלבד. 

בצרפת, המפגש בין דיז'ון למארסיי, שהיה אמור להתחיל את המחזור ה-17, נדחה בשל ערפל כבד והוא אמור להיערך מחר בערב. 

בסקוטלנד, ראה ניר ביטון מהספסל המחומם את סלטיק מביסה 1:4 את פטריק ת'ייסל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי