יונייטד הביסה 0:4 את וויגאן, שוויינשטייגר כבש

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | צילום: Gettyimages

השדים האדומים הבטיחו את מקומם בשמינית, שער ראשון העונה לגרמני

(גודל טקסט)

הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי המשיך לספק הפתעות ושתי קבוצות פרמיירליג נוספות מצאו עצמן בחוץ. ווטפורד הודחה על ידי מילוול ואילו האל סיטי הובסה על ידי סלבישה יוקאנוביץ' ופולהאם. במשחק המרכזי מנצ'סטר יונייטד לא מעדה והביסה 0:4 את וויגאן. החבורה של ז'וזה מוריניו הפכה לקבוצת הפרמיירליג השביעית שהבטיחה את מקומה בשמינית הגמר. 

סאטון – לידס 0:1

הפתעה גדולה נוספת בסיבוב הרביעי נרשמה כאשר סאטון יונייטד, מתחתית הליגה החמישית, ניצלה סגל חסר של לידס מצמרת הצ'מפיונשיפ, נהנתה מפנדל של ג'יימי קולינס בדקה ה-53 ועלתה לשלב הבא.

מדובר באחת הסנסציות היותר גדולות במפעל הגביע, גם לאור העובדה שסאטון רק שבע נקודות מהקו האדום בליגה החמישית (והבכירה שנחשבת לחובבנית) וכן לאור העובדה שסאטון ניצחה פעם אחת בחמשת משחקיה האחרונים.

סנסציה נפלאה. סאטון חוגגת העפלה (Gettyimages)

מילוול – ווטפורד 0:1 

הצרעות, שהגיעו אשתקד לחצי גמר הגביע, נפרדו מהמפעל כבר בסיבוב הרביעי לאחר שנכנעו לדרבי לונדוני קטן לעשירית בליגה השלישית. סטיב מוריסון הוותיק, שכבש העונה תשעה שערי ליגה, הכניע את הורליו גומס חמש דקות לסיום. השוער הברזילאי, אגב, עלה כמחליף לאחר שקוסטל פנטילימון נפצע. מילוול זורקת קבוצת פרמיירליג שנייה ברציפות אחרי שהדיחה את בורנמות' בסיבוב השלישי. 

פולהאם – האל 1:4

חגיגה גדולה בקרייבן קוטג', כשפולהאם הדיחה לראשונה מאז ינואר 2000 קבוצת פרמיירליג כשהיא עצמה נמצאת בליגה נמוכה יותר. יוקאנוביץ' ושחקניו דרסו את הקבוצה מהמקום הלפני אחרון בליגה הבכירה בזכות שערים של סונה אלוקו (17), כריס מרטין (54), ריאן ססניון (66) וספטן יוהאנסן (74). אבנדרו רק השווה זמנית בדקה ה-49. אבל הרננדס האורח החמיץ פנדל ארבע דקות לסיום.


העלו את יוקאנוביץ' לשלב הבא (Gettyimages)

מנצ'סטר יונייטד – וויגאן 0:4

קבוצות משתי הליגות הבכירות הודחו אחת אחרי השנייה, אבל מנצ'סטר יונייטד של ז'וזה מוריניו עלתה בקלות לשלב הבא. המאמן הפורטוגלי עלה עם הרכב מעורב בשחקנים בכירים ומחליפים והיכולת הייתה בהתאם. השדים האדומים לא הרשימו אבל שערי נגיחה של מרואן פלאייני (44) וכריס סמולינג (57) הורידו את מפלס הלחץ באולד טראפורד. הנריק מחיטריאן הגדיל בדקה ה-74 אחרי מתפרצת קטלנית והרגע המרגש של המשחק הגיע בדקה ה-81 כשבסטיאן שוויינשטייגר כבש במיני-מספרת את שערו הראשון העונה בכל המסגרות וקבע את תוצאת המשחק.

 

בסטיאן שוויינשטייגר. מרגש (gettyimages)

Liverpool 1-2 Wolves
Oxford 3-0 Newcastle
Lincoln 3-1 Brighton
Millwall 1-0 Watford
Fulham 4-1 Hull
Sutton 1-0 Leeds

The Magic of the Cup! pic.twitter.com/1D4B6pJ7Oa

— FourFourTweet (@FourFourTweet) January 29, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי