ל'אקיפ חשף: כוכבי פ.ס.ז' בילו 48 שעות לפני המשחק

מרקו וראטי. בילה 48 שעות לפני המשחק
מרקו וראטי. בילה 48 שעות לפני המשחק | צילום: AFP

וראטי ומטווידי יצאו למועדון לילה. גאבון: אוהד רצח את חברו כי 'לעג לו'

(גודל טקסט)

צרפת עדיין נסערת מההדחה של פאריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות עם 6:1 במשחק הגומלין כזכור הגיע אחרי 0:4 לפריסאים במשחק הראשון.

 

ל'אקיפ, העיתון הגדול במדינה, חשף היום (שישי) ששניים מכוכבי הקבוצה בלייס מטווידי ומרקו וראטי, בילו במועדון לילה יחד עם הזמרת ריהאנה יומיים לפני הגומלין. לפי הדיווח השניים יצאו ביום שני בלילה ובילו עד השעות הקטנות, כששעות ספורות לאחר מכן כבר היו על המטוס בדרך לספרד. ממש לא הדרך המקצועית להתכונן למשחק כזה גדול.

 

 

ריהאנה ביקרה בפאריס כדי להשיק ליין חדש של בגדי ספורט של חברת פומה. במועדון הלילה היו כמה דוגמניות צמרת כמו קארה לווין וסלמה הייק. ולפי הפרסומים לא ניתן אישור לשניים לצאת לבלות 48 שעות לפני המשחק בקאמפ נואו. הידיעה המרעישה מוסיפה לזעם של אוהדי פ.ס.ז' נגד קבוצתם. זעם שמתבטא היטב ברשתות החברתיות. בנוסף חלק משחקני הקבוצה מואשמים בכך שזלזלו בהכנות למשחק והתוצאות ניכרו היטב על כר הדשא.

 

בתוך כך טוויטר פרסמה שהמשחק בין ברצלונה לפ.ס.ז' הביא ליצירת 6.1 מיליון ציוצים, המהווים שיא ציוצים אחרי משחק כדורגל בעונה הנוכחית. השיא הקודם היה אחרי הניצחון של פ.ס.ז' 0:4 כאשר 2.7 מיליון ציוצים נוצרו.

 


אדינסון קבאני. החברים התרשלו (gettyimages)

 

 

במעבר ליבשת אפריקה, בגאבון אוהד שלקח קשה את ההפסד של פ.ס.ז' רצח את חברו כי האחרון 'לעג לו'. הצעיר בן ה-18 וחברו ישבו יחד בבר בבירה ליברוויל ושתו מספר בירות.

 

הנאשם רדף אחרי חברו עד לביתו שם דקר אותו עם סכין. להגנתו אמר הנאשם כי לא התכוון להרוג אותו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי