מדל ופלאסיו עלולים להחמיץ את באר שבע

פיולי חוגג נקודה יקרה
פיולי חוגג נקודה יקרה | צילום: Gettyimages

אינטר השיגה 2:2 מול מילאן אבל תגיע לנגב חבולה. פיולי: "רוצים כרטיס לאלופות"

(גודל טקסט)

אינטר רמזה אמש (ראשון) על שינוי? ייתכן מאוד. המאמן החדש של יריבת הפועל באר שבע (חמישי, 20:00, ספורט1) סטפנו פיולי פתח את הקריירה שלו כמאמן אינטר עם שער שוויון דרמטי בזמן פציעות ב-2:2 בדרבי מול מילאן בסן סירו.

 

מילאן הובילה פעמיים מצמד של סוסו הספרדי, אבל אנטוניו קנדרבה צימק ואיבן פרישיץ' צחק אחרון כשהכניע את ג'יאנלואיג'י דונארומה בתוספת הזמן.

 

 

פיולי עקץ בסיום את המאמן הקודם פאנק דה בור: "אינטר יודעת עכשיו בדיוק מה היא רוצה. נתתי רעיונות ומושגים ברורים בכדורגל. אני מאמין עכשיו שהכרטיס לאלופות אפשרי".

 

 

Sulla #Gazzetta in edicola oggi  Cardio derby, 2-2 da batticuore #MilanInter  Atalanta wow, Lazio show  Conte Premier d'Inghilterra pic.twitter.com/1ONCAAqSq5

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) November 20, 2016

 

כעת הפנים של פיולי לבירת הנגב כשאינטר תצטרך שלוש נקודות כדי לפנטז עללשלב 32 הגדולות. הבלם הצ'לאני, גארי מדל, והחלוץ הארגנטיני רודריגו פאלסיו בספק למסע בישראל בגלל פציעות. הם יעברו בדיקות ויוחלט אם ימריאו עם המועדון.

 

בנוסף ארבעה שחקנים לא יכולים לשחק בליגה האירופית בגלל חוקי הפייר פליי הפיננסי. מדובר בז'ואאו מריו קשר פורטוגל, החלוץ הברזילאי גבריאל ברבוסה, החלוץ סטבן יובטיץ' וכן הקשר האחורי ז'ופרי קונדוגביה.

 

קונדוגביה שב להרכב אינטר אחרי שסופסל על ידי דה בור. "אני אשאר פה. אל תשמעו לסוכן שלי. אני יודע מה אני רוצה", אמר הקשר המוכשר שחוזר בעבר על ידי ריאל.

 

"התיקו הגיע לנו, אבל אנחנו עוד צריכים להשתפר. ניסיתי לאזן את הקבוצה, אבל היה ברור שלא נהיה עדיין מושלמים. ביקשתי מהם לתת את הלב והנשמה וזה מה שהם עשו. אהבתי את משחק הלחץ שלנו, אבל אנחנו צריכים ללמוד מתי ללחוץ", סיכם פיולי.

 


אינטר מספיק גדולה עבורו? קונדוגביה (Gettyimages)

 


סוסו, להט ולא הספיק (AFP)

 

מנגד וינצ'נזו מונטלה עקץ: "אינטר חגגו כאילו זכו באליפות. חבל שספגנו בסיום, אבל אפשר היה ללכת הביתה ולישון מצוין, כי יש לנו קבוצה מצוינת. אולי לא היה מגיע לאינטר להפסיד, אבל אם היינו מנצחים איש לא היה בא אלינו בטענות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי