מחליף לאוסקר: צ'לסי מעוניינת בווראטי

| צילום: gettyimages

הבלוז צפויים להציע 30 מיליון ליש"ט על קשר פ.ס.ז'. מי תזכה בגביגול?

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ייפתח רק בתחילת ינואר, אבל הקבוצות כבר מתחילות להתחמש לקראת החורף החם. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, ההעברות והמגעים.

רשמי

פרנקפורט החתימה את הבלם האקוודורי אנדרסון אורדונס מברצלונה גוויאקיל עד 2020.

XMAS SIGNING
The Eagles signed Ecuadorian defender Andersson Ordóñez (22) til June 2020; welcome to Frankfurt!https://t.co/pNmMg9nzrU#SGEpic.twitter.com/DlakhOz6vu

— Eintracht Frankfurt (@eintracht_eng) December 16, 2016


זניט סנט פטרסבורג החתימה את הקשר הברזילאי הרנני מאתלטיקו פארננסה עד 2021.

It's official! Hernani is a Zenit player!
For the full story: https://t.co/LJerMVMXO4pic.twitter.com/53HJAZRYkd

— FC Zenit in English (@fczenit_en) December 16, 2016



ראפיניה האריך את חוזהו בבאיירן מינכן לעונה אחת ויישאר עד קיץ 2018. 
 

I am very pleased with the contract extension. I am playing at @FCBayern for almost 6 yrs and it is an honor to play for this club. pic.twitter.com/w7VcsUxMZ0

— Rafinha Official (@R13_official) December 16, 2016

 

אברטון האריכה את חוזיהם של המגן לייטון ביינס עד 2019, גארת' בארי בן ה-35 (2018) ומייסון הולגייט (2021). הבלם בן ה-20 הוגדר על ידי רונלד קומאן כאחד הכשרונות הגדולים בקבוצה. 

שמועות

אתלטיקו מדריד מחפשת מחליף ליאן אובלק שנותח בכתף ויחזור רק עוד שלושה עד ארבעה חודשים. הקולצ'ונרוס סימנו את אנטוניו אדאן ששיחק בעבר בריאל מדריד וכיום הוא השוער הראשון של בטיס. יש לציין שלאתלטיקו כבר יש את מיגל אנחל מויה שייכנס כעת לנעליו של אובלק. 

חלוץ צ'לסי מיצ'י באטשואיי שלא מקבל קרדיט בהרכב של אנטוניו קונטה מבוקש בווסטהאם שמציעים השאלה עם אופציית רכישה. הבלגי שיחק רק 77 דקות, לא פתח באף משחק ונכנס כמחליף בתשעה משחקים. סימונה זאזה צפוי לחזור מהפטישים ליובנטוס אחרי שלא הרשים. 

סביליה הצטרפה למרדף של צ'לסי וארסנל אחר גבריאל ברבוסה המכונה "גביגול" שלא השתלב באינטר.


אדאן. מחליף ראוי לאובלק (gettyimages)

בנוסף, צ'לסי רוצה את מרקו וראטי בתור חיזוק לעזיבת אוסקר. הקשר בן ה-24 חתום בפאריס סן ז'רמן עד 2021, אבל צ'לסי מתכוונת להציע עליו 30 מיליון ליש"ט ומקווה לרכוש אותו ב-40 מיליון ליש"ט מקסימום הצרפתית צפויים לדרוש יותר. סוכנו של השחקן דונאטו די קמפלי אמר באוקטובר שווראטי יעזוב אם פ.ס.ז' לא תגיע להישגים העונה. קונטה רוצה גם את ראג'ה נאינגולן מרומא אותו ניסה להחתים בקיץ ונכשל. 

מגן בנפיקה ויקטור לינדולף, מבוקש במנצ'סטר יונייטד. השבדי יכול לשחק כבלם ומגן ימני. ב"מירור" פורסם שהפורטוגלים לא רוצים לשחררו בינואר, אך מוריניו מוכן לחכות עד לקיץ.

בסין לא מפסיקים להתעניין בשחקני צ'לסי. גוואנגז'ו אברגראנדה רוצה את ססק פברגאס וג'ון טרי. שניהם עשויים להגיע רק בחלון הההעברות של הקיץ. 


גביגול. עוד שחקן שיברח לאינטר? (gettyimages)

העיתון "טוטו ספורט" פרסם שקשר זניט אקסל ויטסל קרוב יותר מתמיד לעבור ליובנטוס. הביאנקונרי ישלמו עליו 6 מיליון יורו פלוס בונוסים מאחר וחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב.

סאות'המפטון רוצה את חלוץ ארסנל לוקאס פרס שלא קיבל הרבה הזדמנויות העונה.  

החלוץ הדומיניקני של ריאל מדריד מריאנו מבוקש למרות שלא קיבל צ'אנס אצל זינדין זידאן. סביליה שרצתה בו לא תרכוש אותו בגלל שהוא לא יכול לשחק בשורותיה בליגת האלופות. 


פרס. סאות'המפטון רוצה לקחת מהגדולות (gettyiamages)

נשיא צרפת לשעבר פרנסואה סארקוזי עשוי לקבל ג'וב מפתיע בשנה הבאה. הוא מועמד להיות נשיא פאריס סן ז'רמן במקום נאסר אל חלאיפי. 

ולנסיה ולאס פאלמאס רוצות את בויאן קרקיץ' מסטוק שאיבד את מקומו בהרכב. 

טיאנג'ין טדה הסינית רוצה את מארק האמשיק מנאפולי. הוא חתום בקבוצה עד 2020. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי