צ'לסי בעקבות מולר, באיירן מינכן מתחמשת

מולר
מולר | צילום: Gettyimages

וגם: מגן שמאלי לפפ, "זלאטן השחור" לריאל וברארדי לליברפול

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של ינואר מעלה הילוך. המחוג מראה כבר חצי חודש והקבוצות מנסות להתחמש לקראת החלק המכריע של העונה. כל השמועות וההחתמות כאן בספורט1.

 

 

רשמי

סימונה זאזה הוצג רשמית כשחקן ולנסיה, לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. החלוץ ששיחק בווסטהאם בחצי העונה הראשונה הושאל מיובנטוס עד לסיום העונה וצפה בניצחון הקבוצה הערב.

 

@SimoneZaza, new player of @valenciacf#WelcomeZaza  https://t.co/xVgtaq1yZCpic.twitter.com/oCM8OqwiWl

— Valencia CF English (@valenciacf_en) January 15, 2017


פאניוניוס היוונית החתימה ארבעה שחקני חיזוק וביניהם קווין טאפוקו מוויט סטאר (ליגה בלגית שנייה) וסאמד יאסיל חלוץ מלוצרן שהיה שייך לסגל של ליברפול בשנים הקודמות.

 

באיירן מינכן סגרה עם שני שחקני הופנהיים הבלם, ניקלאס סולה והקשר סבסטיאן רודי שישחקו בשורותיה החל מעונת 2017/18. סולה חתם לחמש שנים ויעלה 20 מיליון יורו. רודי סגר לשלוש שנים. הוא יכול לשחק קשר או מגן ימני. 

 

חלוץ צ'לסי, פטריק במפורד הוחזר אליה מהשאלה בברנלי. ייתכן שיישאר בקבוצה בגלל שדייגו קוסטה לא ישחק במשחקים הקרובים.

 

 

En Grèce, #Panionios engage 4 joueurs dont le français Kevin #Tapoko (White Star) et Samed #Yesil (ex-Liverpool). pic.twitter.com/GXg2QbLl3C

— 100% Mercato (@100Mercato) 14 בינואר 2017

 

שמועות
"מארקה" דיווח שריאל מדריד החתימה את ילד הפלא השבדי החלוץ בן ה-17 אלכסנדר איסק המכונה "זלאטן החדש". הוא שיחק ב-AIK שטוקהולם מ-2016 וכבש עשרה שערים ב-24 משחקים. גם צ'לסי, באיירן מינכן ויובנטוס רצו אותו. ההעברה תיכנס לתוקף רק בקיץ בגלל איסור על ההעברות בינואר על ריאל מדריד, אבל הוא צפוי לחתום לחמש עונות. 

 

חלוץ סאסואולו, דומניקו ברארדי, עשוי לנחות בליברפול. ליובנטוס זכות ראשונים על החלוץ המוכשר כשגם אתלטיקו מדריד, ברצלונה ובאיירן מתעניינות. 

 


ברארדי, יגיע לאנפילד? (Gettyimages)

 

צ'לסי מתכוננת ליום שאחרי דייגו קוסטה? על פי דיווח באירופה הבלוז רוצים להסתער על תומאס מולר, כוכב באיירן מינכן ומוכנים להציע עבורו 75 מיליון ליש"ט.

 

טיינג'ין צ'ואנג'יין שרוצה את דייגו קוסטה והחתימה עד כה את אקסל ויטסל רוצה גם את אנדראהבלוטי מטורינו.

 

על פי דיווחים באנגליה, ז'וזה מוריניו מעוניין להתאחד עם הקשר הסרבי נמניה מאטיץ' ביונייטד. צ'לסי לא מעוניינת לשחררו.

 

סביליה רוצה לשאול את מרכוס ראשפורד עד סיום העונה. הוא איבד מקומו בהרכב בליגה ופתח שלוש פעמים בתשעה משחקים אחרונים. ז'וזה מוריניו מתנגד להצעה. גם ווסטהאם הביעה התעניינות לאחר שראשפורד כבש רק שישה שערים העונה כולם כמחליף.

 

באיטליה מדווחים שהיונייטד פתחה במו"מ לפי פרסומים באיטליה עם אטאלנטה על רכישתו של הקשר פראנק קסי מחוף השנהב שמחירו 34 מיליון ליש"ט. הוא מבוקש על ידי קבוצות גדולות בפרמייר-ליג ואיטליה. הקשר מכונה "יאיא טורה החדש". הוא כבש שבעה שערים העונה בכל המסגרות. כמן כן מוריניו רוצה את בלם סאות'המפטון ז'וסה פונטה בן ה-33.

 


בן דייויס, יערוק לסיטי? (AFP)

 

מנצ'סטר סיטי רוצה את מגן טוטנהאם בן דייויס. המגן השמאלי המחליף יכול לשחק גם כבלם והספרס דורשים עבורו 20 מיליון ליש"ט. הסיטיזנס ינסו להילחם בקיץ הקרוב על החתמת פאולודיבאלה מיובנטוס עם ריאל מדריד.

 

מגן שמאלי של איינדהובן הצעירה, יוריך קרולינה מבוקשה על ידי אברטון. השחקן יליד קורסאו עבר מאלקמאר לאיינדהובן לפני שנה וחצי. 

 

טום קארול קשר טוטנהאם שלא משחק כלל העונה עשוי לעבור תמורת 4.5 מיליון ליש"ט לסוונזי.

 

מנג'ר האל, מרקו סילבה הפורטוגלי מעוניין לצרף את המגן גרגורי ואן דר ויל. ההולנדי מושאל לפנרבחצ'ה מפאריס סן ז'רמן אך לא התאקלם בטורקיה.

 

 

City are in negotiations with Fenerbahce over a loan deal for Gregory van der Wiel (@TransferMerkez) #hcafcpic.twitter.com/chjvz8DXgG

— Hull Transfers (@HullTransfers) January 12, 2017

 

"דיילי מייל" טוען שמארסיי הציעה לווסטהאם לרכוש את דימיטרי פאייט ולהשאיל אותו עד סיום העונה חזרה לפטישים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי