צ'לסי מחכה ליורנטה, אלכסיס וצ'יצ'אריטו לפ.ס.ז'?

האיחוד עם קונטה קרוב?
האיחוד עם קונטה קרוב? | צילום: Gettyimages

המיליונרים בונים תחמושת. וגם: מלו חזר לברזיל ויורש לבלם מכבי חיפה

(גודל טקסט)

אנחנו כבר דוהרים אל כיוון השבוע השני של ינואר. עסקאות גדולות נרקמו בעיקר במזרח, ומה קורה באירופה? הכל כאן.

 

 

רשמי
הבלם הדני בן ה-19, יאקוב ראסמוסן הוא היורש של האיסלנדי הולמר איולפסון שעבר למכבי חיפה ברוזנבורג. הבלם שגובהו 1.90 מטר שיחק בסנט פאולי 2 והוצג בקבוצה הנורבגית.

 

 

Le jeune défenseur danois Jacob #Rasmussen (St Pauli) s'engage pour 4 ans avec #Rosenborg. pic.twitter.com/f3VgGq3Z4W

— 100% Mercato (@100Mercato) 6 בינואר 2017

 

קולין קאזים ריצ'ארדס כדורגלן אנגלי ממוצא טורקי עזב את קוריטיבה וחתם בקורינתיאנס, ששילמה עבורו 300 אלף יורו. זו הקבוצה ה-14 של הקשר בן ה- 30.

 

ריקרדו קראבליו בן ה-38 בלם צ'לסי לשעבר הופיע במחנה האימונים של שנחאי SIPG שהחתימה אותו. הוא שיחק בשנה שעברה במונאקו.

 

פליפה מלו, סגר בפלמייראס ויעזוב את אינטר כדי לשוב הביתה.

 


מלו, חוזר לברזיל (AFP)

 

שמועות
פטריק קלייברט המנהל המקצועי של פאריס סן ז'רמן מנסה לשכנע את אלכסיס סאנצ'ס לעבור לעיר האורות בקיץ. ארסנל מוכנה לשלם לסאנצ'ס 200 אלף ליש"ט לשבוע, אבל לפי הפרסומים הוא דורש 300. אם לא יחתום על הארכת חוזה בקיץ הוא יוכל לעבור במחיר נמוך יותר בגלל שחוזהו מסתיים בקיץ 2018.

 

פ.ס.ז' רוצה את חלוץ לברקוזן, חבייר הרננדס, אקס מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד והציעה עבורו 25 מיליון יורו. הוא עשוי להגיע על חשבון חסה שינדוד כנראה ללאס פלמאס.

 


על חשבון חסה, צ'יצ'אריטו (Gettyimages)

 

על פי דיווח באנגליה, צ'לסי רוצה לעבות את החוד שלה וסימנה את פרננדו יורנטה, אקס בילבאו ויובנטוס שמשחק העונה בסוונסי. יורנטה שיחק תחת קונטה ביובה.

 

מילאן מנסה להתחזק על ידי החתמת ממפיס דפאיי ממנצ'סטר יונייטד. לפי "טוטו ספורט" הרוסונרי ירדו מג'רארד דאולפאו מאברטון ומנסים לסכם את עסקת דפאיי המבוקש גם באברטון. ההצעה של מילאן היא השאלה ורכישה בסוף העונה, אבל יונייטד רוצה רק למכור.

 

פסקארה המסובכת בתחתית סרייה A במקום אחרון מנסה להחתים את סוליי מונטרי הגנאי בן ה-32 שעזב את אל איתיחאד.

 

אינטר העמידה למכירה את הקשר הצרפתי שלה ז'ופרי קונדוגביה המאכזב. הוא כונה בעבר "פול פוגבה" החדש, אבל לא הצליח להרשים העונה אצל הנראזורי. בתוך כך גם רודריגו פאלסיו אמור לעזוב את המועדון בקיץ הקרוב. 

 

 

Former Chelsea defender Ricardo Carvalho (38) appeared at training camp of Shanghai SIPG in Doha. pic.twitter.com/5bxe1PxEQR

— TransferMarkt China (@asaikana) January 7, 2017

 

למרות השמועות שפטריס אברה חוזר למנצ'סטר יונייטד פורסם שז'וזה מוריניו מוכן לקלוט אותו חזרה, אבל רק כמאמן. ייתכן שבשל כך המגן הצרפתי ייבחר לבסוף לשחק בוולנסיה.

 

פיורנטינה הודיעה כבר שפדריקו ברנרדסקי הקשר המוכשר לא למכירה העונה, אך טוטנהאם סימנה אותו. מחירו עשוי להגיע ל-40 מיליון יורו. גם יובנטוס וגם אינטר מחזרות אחריו.

 

טרבזונספור רוצה את הבלם האורוגוואי מרטין קאסרס שלא שיחק מתחילת העונה. חוזהו ביובנטוס הסתיים בקיץ האחרון. הוא רוצה לחזור לשחק כדי להמשיך לשחק בנבחרת אורוגוואי.

 


ברנרדסקי, סחורה חמה (AFP)

 

קשרה הסרבי של אסטנה הקזחית, נמניה מקסימוביץ' מבוקש גם על ידי ולנסיה וגם על ידי יובנטוס.

 

ווסטהאם הנואשת מנסה להחתים את קשר האל רוברט סנודגארס הסקוטי ששיחק בעבר בלידס. הוא עשוי לעלות 15 מיליון יורו.

 

אלן חלילוביץ' מהמבורג הודיע לקבוצה במחנה האימונים שלה שהוא רוצה לעזוב. הוא תבע מהקבוצה לשחק יותר דקות או שיושאל לקבוצה אחרת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי