ריאל מעוניינת בדיבאלה, באלוטלי בדרך לאנגליה?

| צילום: Gettyimages

וגם: אריץ אדוריס חתם על חוזה חדש בבילבאו, לינדלוף סיכם ביונייטד

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של ינואר מתקרב בצעדי ענק וברחבי העולם מתחילים להתחמש. ספורט1 עם כל השמועות ההחתמות והמגעים.

 

רשמי

אתלטיק בילבאו הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של החלוץ בן ה-35 והכוכב שלה, אריץ אדוריס שיישאר עד 2018 במועדון.

 

El Athletic Club y Aritz Aduriz han hecho efectivo el acuerdo por el que el jugador seguirá ligado al Club hasta el 30 de junio de 2018. pic.twitter.com/6Sv2bUc16C

— Athletic Club (@AthleticClub) December 21, 2016

 

יוליאן ויגל האריך את חוזהו בדורטמונד עד 2021. 

 

 Borussia Dortmund geht mit @JuWeigl in die Zukunft – alle Infos zu #Weigl2021https://t.co/RbrY1FKRaspic.twitter.com/ulFt7uA637

— Borussia Dortmund (@BVB) December 20, 2016

הכישרון האמריקני הצעיר של באיירן מינכן, ג'וליאן גרין יעבור בהשאלה לשטוטגרט מליגת המשנה בינואר, כך אישר המועדון הבווארי.

BREAKING Bayern Munich have confirmed that U.S. international Julian Green will join Stuttgart in January: https://t.co/vSaPRj1Fpmpic.twitter.com/eaPqFMNO5i

— ESPN FC (@ESPNFC) December 21, 2016

שאפקואנסה ממשיכה במאמצים להתאושש מהאסון שעבר עליה. אתלטיקו מיניירו הסכימה להשאיל לשנה למועדון המפורק את הקשר ההתקפי דודו ללא תמורה ותשתתף במחצית משכרו. השחקן בן ה-21 עלה לבוגרים של מיניירו ב-2013, אך שותף ב-22 משחקים בלבד בהם כבש ארבעה שערים. לאחרונה הוא חזרה מהשאלה נוספת מפיגוארנסה שסיימה במקום ה-188 בליגה הברזילאית.

בלמה לשעבר של בורוסיה דורטמונד פליפה סנטנה חזר לברזיל וחתם במדי אתלטיקו מיניירו.
 

#Galo contrata zagueiro Felipe Santana: https://t.co/xLhswgUWrVpic.twitter.com/fPQrLyGWrR

— Atlético (@atletico) December 21, 2016


שמועות

האם מריו באלטולי יחזור לפרמייר-ליג ואפילו כבר בינואר? מינו ראיולה סוכנו של חלוץ ניס, שכבש כבר שמונה שערים העונה, סירב לנקוב בשמות הקבוצות האנגליות שהתעניינו בבאלו אבל ציין כי "יתכנו התפתחויות בעניין כבר בקרוב". החלוץ הגיע לניס בהעברה חופשית מליברפול וראיולה לא היסס לסגור חשבון עם המנג'ר שלה: "זאת בושה שיורגן קלופ לא נתן בקיץ לבאלוטלי צ'אנס הגון, אבל הוא יכול להסתכל אחורה ולהצטער על כך בעוד הפנים שלנו מכוונים קדימה".

באלוטלי. "קלופ לא נתן לו צ'אנס אמיתי" (Getty)

רק אתמול (שלישי) ריאל מדריד קיבלה הקלה בעונש והוחלט שהיא תוכל להחתים שחקנים עד החורף הבא. לצד ההתעניינות של הבלאנקוס בפייר אמריק אובמיאנג, שם נוסף עלה על הכוונת. לפי דיווחים, מדובר בחלוצה של יובנטוס פאולו דיבאלה. לארגנטיני שהגיע לגברת הזקנה בקיץ הקודם יש חוזה עד 2020.

מנצ'סטר יונייטד רוצה את שני שחקני ההגנה של בנפיקה: מדובר במגן השמאלי נלסון סמדו שסעיף השחרור שלו 54 מיליון ליש"ט ואת הבלם השבדי שמשחק כמגן שמאלי ויקטור לינדלוף שמוערך ב-42 מיליון ליש"ט.

 

BREAKING: Victor Lindelof to Manchester United is a done deal for €45m. He'll play his last match today. [@robinblomme] pic.twitter.com/YoLWnG8Pke

— Transfer Related (@TransferRelated) December 21, 2016

 

 

רדיו "אונדה סרו" הספרדי פרסם שריאל מדריד במו"מ עם שוער צ'לסי טיבו קורטואה בתקווה לצרפו בעונה הבאה. שוער צ'לסי הביע את רצונו לשוב לליגה לליגה הספרדית, בה כיכב כידוע בשורות אתלטיקו מדריד. 

 

ווסט ברומיץ' רוצה את רוברט סנודגראס מהאל, לאחר שהקשר סרב להאריך חוזה בקבוצתו. הוא הרשים אצל הנמרים מאז הצטרף מנוריץ' תמורת 6 מיליון ליש"ט. לפני כן שיחק בלידס.

 

סנודגראס. השחקן הכי יציב של הנמרים (Gettyimages)

 

אברטון מסרבת למכור את רומלו לוקאקו ומציעה לו הארכת חוזה שתהפוך אותו למשתכר הגבוה בגודיסון פארק, עם למעלה מ-100 אלף ליש"ט לשבוע – כך מדווח ה"דיילי מייל" בנוגע לבלגי שחוזהו אמור להסתיים ב-2019.

 

אשלי יאנג ממצ'סטר יונייטד מבוקש בשש קבוצות מהפרמייר-ליג, כולל קבוצתו הקודמת ווטפורד. מחירו רק 5 מיליון ליש"ט. 

 

סמדו. נטען אף כי כבר קפץ לביקור במנצ'סטר (Gettyimages)

 

ארסנל רוצה את שוער סטאנדרד ליאז' גילאומה הוברט, בלגי בן 22 שרשם שתי הופעות בנבחרת הצעירה. לסטר, ליברפול וסוונזי גם גילו עניין בשוער ששוויו מוערך ב-5 מיליון ליש"ט. התותחנים גם בוחנים אפשרות לרכוש את שחקן הכנף של בנפיקה, קונקלו גוודס, מחשש שאלכס אוקסלייד-צ'מברליין ירצה לעבור למנצ'סטר סיטי. גם פ.ס.ז' רוצה את השחקן. 

 

יובנטוס לא מוותרת על האופציה לרכוש את שוער הפלא של מילאן ג'יאנלואיג'י דונארומה במהלך 2017. הרוסונרי מעוניינים להחתימו על חוזה ארוך טווח עם הגעתו לגיל 18, אבל הגברת הזקנה וריאל מדריד עוקבות מקרוב.

 

דונארומה. הקרב עליו הולך לעלות מדרגה (Gettyimages)

 

פרדי גווארין התייאש מהליגה הסינית ומעוניין לעזוב מיידית את שנחאי שנואה בה שיחק בחצי העונה האחחרונה. הוא מוכן לוותר על משכורת של 6 מיליון יורו לעונה וקבוצות מגרמניה וספרד מעוניינות בו.

 

סאות'המפטון מתעקשת לא למכור את וירג'יל ואן דייק בחלון ההעברות הנוכחי, אולם הפורטוגלי חוסה פונטה עשוי לעזוב.

 

ואן דייק מכניע את ב"ש. הקדושים מסרבים לשחרר (Gettyimages)

 

אינטר הבטיחה למאמן סטפנו פיולי כ-100 מיליון יורו בחלון ההעברות של ינואר לחיזוק הקבוצה. הוא טען שאפשר עדיין להעפיל למקום שישלח את הקבוצה לליגת האלופות. הקבוצה רוצה את מרקיניוס (פ.ס.ז'), לוקאס ביליה (נאפולי), דומניקו ברארדי ופרנצ'סקו אצ'רבי (סאסואלו) ופדריקו ברנרדסקי (פיורנטינה).

 

סנטוס הברזילאית מציעה חוזים לשחקנים גדולים שכבר מעבר לשיאם. עכשיו גם בסטיאן שוויינשטייגר קיבל הצעה כזאת. 

 

שוויינשטייגר. ממנצ'סטר יונייטד לסאנטוס? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי