שיקגו הודיעה רשמית על החתמת שוויינשטייגר

| צילום: שיקאגו פייר רשמי

הגרמני הוותיק ינדוד ל-MLS עבור שכר של 4.5 מ' דולר: "רוצה להשפיע"

(גודל טקסט)

היא ניסתה לאתגר אותו כבר תקופה לא קצרה, והפעם גם הצליחה. שיקגו פייר מה-MLS  הודיעה רשמית על צירופו של הקשר הגרמני בסטיאן שוויינשטייגר ממנצ'סטר יונייטד.

 

המנהל המקצועי של שיקגו, וליקו פאונוביץ' הסרבי הגיע לאנגליה ונפגש עם הגרמני הבינלאומי לשעבר במסעדה בה נסגרו הפרטים האחרונים. שוויינשטייגר בן ה-32 ירוויח 4.5 מיליון דולר בעונה, נתון שיהפוך אותו לאחד המשתכרים הגבוהים ב-MLS. לשני הצדדים אופציה להמשיך את החוזה בעוד עונה.

 

 

"לאורך הקריירה תמיד חיפשתי הזדמנויות ליצור אימפקט חיובי וליצור משהו", אמר הגרמני לאחר החתימה. "המעבר שלי לשיקגו לא שונה, ובשיחות שלי עם ההנהלה השתכנעתי שהחזון והפילוסופיה של המועדון הוא פרוייקט שאני רוצה לקחת בו חלק".

 

It's official!

The Chicago Fire have acquired German midfielder @BSchweinsteiger!  https://t.co/x21i9LVOUd#cf97pic.twitter.com/ZlkKyzaxR6

— Chicago Fire (@ChicagoFire) March 21, 2017

 

"להחזיק את הקישור הכי חזק זה חיוני עבורנו", אמר המאמן וליקו פאנוביץ' על הרכש החדש. "בסטיאן יעזור לנו לארגן את ההתקפה, ולהוסיף לה את היצירתיות כדי לתת את המסירה האחרונה, ובנוסף הוא מסוגל לכבוש שערים. הגיוון שלו במגרש והניסיון שלו ברמה הכי גבוהה יועילו לנו מאוד".

 

שוויינשטייגר קטף עם גרמניה כאמור את תואר אלופת העולם במונדיאל ב-2014 ורשם 24 שערים ב-121 הופעות בנבחרת. כמו כן, זכה בשמונה אליפויות בגרמניה ובליגת האלופות ב-2013.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי