קשר נבחרת מצרים נופה מהסגל עקב חשד להטרדות מיניות

עמר וורדה
עמר וורדה | Kevin C. Cox/Getty Images

עמר וורדה נופה על ידי מאמן הפרעונים חאבייר אגירה מהמשך המשחקים באליפות אפריקה עקב הסערה סביבו בימים אלה. בין הטענות: ניסה לסחוט נשים

(גודל טקסט)
אחרי מספר ימים שבתקשורת המצרית עסקו בחשד לפיו שחקן הנבחרת עמר וורדה הטריד מינית, היום (רביעי) הוחלט להדיח את הקשר ששייך לפאוק סלוניקי מהסגל והוא לא יזכה לקחת חלק במשחקים הבאים במדי הפרעונים במסגרת אליפות אפריקה הנערכת בימים אלה במדינה.


הפרשה מקורה בטענות מצדה של מרחאן קלר, דוגמנית אושיית רשת מצרית שסיפרה כי השחקן שלח לה סרטונים שבהם הוא הוא נוגע באיבר מינו, לאחר שגם שיחות והודעות קוליות איתו חצו את גבול הטעם הטוב וגרמו להטרדתה. במצרים תחילה התקשו להאמין לטענותיה של קלר, עד שהיא בעצמה החליטה לחשוף חלק מהשיחות ביניהם וגרמה להשעייתו עד אשר דברים יתבהרו. לאחר כן נשים נוספות החלו לטעון כי בעבר הכדורגלן ניהל איתן שיחות אירוטיות ואף דרש מהן תמונות עירום ואיים בסחיטה.


למעשה זו כבר הפעם השנייה שנגד וורדה בן ה-25 עולות טענות שכאלה, אחרי שבקיץ 2017 הוא סיים את דרכו בקבוצת פיירנסה הפורטוגלית תוך שלושה ימים בלבד, בטענה שהטריד מינית את אחת מנשות חבריו לקבוצה. את שתי העונות האחרונות הוא העביר באטרומיטוס כמושאל מאלופת יוון ועד היום רשם 26 הופעות במדי הנבחרת.


BREAKING: Amr Warda has been excluded from @Pharaohs' #AFCON2019 camp pic.twitter.com/JAmCrQsvQy

— KingFut.com (@King_Fut) June 26, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי