1:4 לחוף השנהב על נמיביה, מרוקו עלתה מהמקום הראשון

שחקני נבחרת חוף השנהב חוגגים
שחקני נבחרת חוף השנהב חוגגים | KHALED DESOUKI/AFP/Getty Images

גראדל (39), דיה (58), זהאא (84) וקורנה (89) הביסו את הנמיבים החלשים, שכבשו שער בכורה בטורניר בדקה ה-71. הפילים הסתפקו במקום השני בשל שער דרמטי של בוסופה נגד דרום אפריקה שהותיר את המרוקאים מושלמים

(גודל טקסט)
גביע אפריקה נמשך ותמונת שמינית הגמר מתחילה להתבהר, עם עוד נבחרות שהצטרפו היום (שני) ל-16 הגדולות. הראשונה היתה חוף השנהב, שגברה בקלות 1:4 על נמיביה, אבל היא הסתפקה במקום השני לאור ה-0:1 הדרמטי של מרוקו על דרום אפריקה שהעלה את המרוקאים מהמקום הראשון. מבית ג' עלו אלג'יריה שהביסה 0:3 את טנזניה ונותרה מושלמת ללא ספיגה, וסנגל שניצחה באותה תוצאה את קניה.


נמיביה – חוף השנהב 2:1
בית ד' היה יכול ליצור מצב מעניין בסיום היום: אם חוף השנהב היתה מנצחת 0:1 את נמיביה, ודרום אפריקה היתה משיגה את אותה תוצאה נגד מרוקו, שלושת הנבחרות היו מרכיבות בית משולש כשלכל נבחרת אותו מספר נקודות, אותו הפרש שערים ואותו מאזן נגד הנבחרות האחרות. חוף השנהב החליטה לוותר על החישובים שהיו מגיעים במצב כזה ופשוט ניצחה בתוצאה שונה.


המשחק החל איטי, אבל בדקה ה-39 מקס גראדל הקדים את ההגנה הנמיבית בדרך לכדור עומק נהדר וכבש מהאוויר את אחד משערי הטורניר. השער העיר את הפילים, שהחלו לתקוף ובמחצית השנייה הכפילו את היתרון. סריי דיה מצא את עצמו 28 מ' מהשער והחליט לבעוט, כדור אמנם חלש אך הוא פגע בדרך בשחקן הגנה ושינה כיוון, מטעה את השוער וחודר פנימה.




נמיביה, שעוד טרם משחקי המחזור איבדה סיכוי להעפלה, לא רצתה לסיים את הטורניר ללא שער זכות ובדקה ה-71 ג'וסלין קמאטוקה עבר את ההגנה של חוף השנהב. זה לא הבהיל את הנבחרת החזקה, ו-13 דקות לאחר מכן פרנק קסייה השאיר כדור בעקב לווילפריד זהאא שכבש בלי בעיה. ולקינוח, בדקה ה-89 קסייה מצא גם את מקסוול קורנה שקבע 1:4.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי