מנכ"ל אתלטיקו מדריד: ז'ואאו פליקס רוצה לעזוב בגלל דייגו סימאונה

play
שחקן נבחרת פורטוגל ז'ואאו פליקס | רויטרס
ברונו נצץ, אבל רונאלדו הוא תמיד הסיפור: שליח ספורט1 מדווח מקטאר 00:43

מיגל אנחל גיל מארין אישר שיש מתיחות בין המאמן לכוכב: "הייתי שמח אם היה ממשיך, אבל לא זאת כוונתו". וגם: החשש האמיתי של הקבוצות אחרי המונדיאל

(גודל טקסט)

בדרך לדרמה באתלטיקו מדריד? מיגל אנחל גיל מארין, מבעלי המועדון והמנכ"ל, התייחס היום (שלישי) לנעשה במועדון בעודו צופה בנבחרת ספרד בקטאר, הביע חשש כללי של הקבוצות על היום שאחרי המונדיאל, וגם חשף על מתיחות בין המאמן לאחד מכוכבי הקבוצה.

"כאוהד כדורגל יש בי תחושות רעות, כי הם שברו את כל הקצב והשטף של הליגות. כל הקבוצות משחקות על רקע העצירה הזאת שנכפתה עליהן בגביע העולמי, ולא יודעות מה יהיה עם חלק מהשחקנים שלהן אחרי הגביע העולמי… אחרי הטורניר קשה להרים שחקנים, ולא רק מבחינה פיזית, אלא גם מנטאלית. כדורגל בנוי על מצב מנטאלי, וכשאתה מרגיש כישלון זה לא קל", כך אמר.

ז'ואאו פליקס, שחקן נבחרת פורטוגל
בדרך למעבר גדול? פליקס | רויטרס

גיל מארין לאחר מכן סיפק הצהרה מעניינת לגבי ז'ואאו פליקס, ואמר: "הוא ההשקעה הכי גדולה של המועדון. אני חושב שהוא שחקן ברמה הכי גבוהה בעולם, אבל בגלל מערכת היחסים שלו עם המאמן, ודקות המשחק שלו, והמוטיבציה שלו… הדבר ההגיוני לעשות הוא לברר מהן אפשרויות היציאה שלו. הדבר ההגיוני כרגע נראה שהוא יעזוב. הייתי שמח אם הוא היה ממשיך, אבל לא זאת הכוונה של השחקן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי