"המתיחות בין כריסטיאנו רונאלדו וסוכנו ז'ורז'ה מנדש גוברת"

play ז'וזה מוריניו, כריסטיאנו רונאלדו
ז'וזה מוריניו, כריסטיאנו רונאלדו | Kevork Djansezian/Getty Images
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.12 05:26

לפי "אס", סוכן העל לא אהב את הפניות ש-CR7 קיבל מהמפרץ. רונאלדו רוצה להישאר בנבחרת, מוריניו יחליף את סנטוס ויאמנו?

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לכאוב את כאב ההדחה המפתיעה מהמונדיאל, ולחפש את קבוצתו הבאה. לאחר שחרורו הדרמטי ממנצ'סטר יונייטד, CR7 הפך שחקן חופשי ויוכל לחתום בכל קבוצה שרק ירצה החל מה-1 בינואר, אך לפי "אס", "שום דבר לא ידוע לגבי עתידו".

אחת הסיבות לכך, כך נטען, היא מתיחות בינו ובין סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, שרק הולכת וגוברת. "זו לא הפעם הראשונה שיש חיכוכים ביניהם", נכתב. "הם רואים אחד בשני אב ובן, אך הקשר ביניהם ידע עליות ומורדות. היתה להם תקרית דומה כשכריסטיאנו עזב את יובנטוס, והם פתרו את המצב".

הרקע למתיחות היא ההצעות שהגיעו לרונאלדו מהמפרץ. במספר כלי תקשורת נטען כי הכוכב המזדקן כבר סיכם את תנאיו באל-נאסר, בחוזה שאמור היה לשלשל לכיסו 200 מיליון יורו לעונה, אך בינתיים כריסטיאנו לא חתם, וספק אם יחתום. גם כניסתו לתמונה של אנטרו הנריקה – לשעבר המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן וכעת מנהל הליגה הקטארית, שמנסה למשוך את הפורטוגלי לכסף הגדול של ארצות ערב – לא הוסיפה ליחסים של רונאלדו וסוכן העל.

פה האלוהים: תהליך המראדוניזציה של מסי
זלאטן משוכנע: "הכל כבר כתוב מראש, מסי הולך לזכות במונדיאל"
כדורגלן איראני שפעל למען זכויות הנשים עומד בפני הוצאה להורג בתלייה

כריסטיאנו רונאלדו עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש
צרות בצרורות. רונאלדו ומנדש | רויטרס

"כריסטיאנו עוד מעט בן 38, ולמצוא לו קבוצה בשוק הנוכחי לא יהיה קל", נכתב ב"אס". "הדרישות הכלכליות שלו לא מסייעות לקבוצה אירופית להגיש לו הצעה. כך או כך, מנדש עובד על חלופה מעניינת, וכבר יש לו אחת על השולחן". ימים יגידו באיזו חלופה מדובר.

ובינתיים, לפי דיווחים בפורטוגל, רונאלדו לא מתכוון לפרוש מהנבחרת ומעוניין להישאר במדים הלאומיים – בין אם פרננדו סנטוס ימשיך בתפקידו או שלא. לפי "גאזטה דלו ספורט", אחד המועמדים להיכנס לנעליו של סנטוס הוא לא אחר מז'וזה מוריניו, שאימן בהצלחה את כריסטיאנו בריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי