העברות בעולם, 29.12: אל נאסר מפתה כוכבים לצד רונאלדו, מודריק יעלה 80 מיליון?

play
לאן עכשיו? רונאלדו | רויטרס
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 29.12 04:26

הסעודים מאמינים שהפורטוגלי יגיע ויגישו הצעה גם לסרחיו ראמוס וכוכב נוסף. באנגליה מדווחים ששחטאר דונייצק דורשת סכום גבוה מארסנל, בנפיקה מנסה לעכב את המעבר של אנסו פרננדס לצ'לסי, קלופ רוצה שפירמינו יישאר, תחרות חדשה למונס דאבור

(גודל טקסט)

שמועות

* אל נאסר הסעודית עדיין מחכה להחלטה של כריסטיאנו רונאלדו אם אכן יעבור אליה, אחרי שלכאורה כבר סיכם את תנאיו, ובינתיים הקבוצה מנסה לשכנע שחקנים נוספים לעבור אליה. אחרי שדווח שהסעודים הגישו הצעה לאנגולו קאנטה, כעת "מארקה" מדווח שהסעודים רוצים להביא את סרחיו ראמוס, ומקווים שהספרדי יתפתה לכסף הגדול. על פי הדיווח, אל נאסר רוצה להכריז על רונאלדו כבר ב-1 בינואר, ובקבוצה בטוחים שהוא יגיע לבדיקות הרפואיות כפי שלכאורה סוכם עם אדם "מאוד מקורב אליו" (שהוא לא ז'ורז'ה מנדש, סוכנו). יש לציין שעל פי דיווחים, רונאלדו מתעקש לשחק באירופה, אך לא ברור כמה הצעות יש לו, והאם ידחה את ההצעה הענקית של הקבוצה הערבית.

כריסטיאנו רונאלדו בדרך לקבוצה הסעודית אל נסאר
זה קורה? רונאלדו | צילום מסך, אילוסטרציה

* בנפיקה מאמינה שצ'לסי תסכים לשלם את ה-120 מיליון יורו בסעיף השחרור של אנסו פרננדס, הארגנטינאי שכיכב במונדיאל והגיע לקבוצה הפורטוגלית בקיץ שעבר ב-10 מיליון יורו בלבד מריבר פלייט. נשיא הקבוצה רוי קוסטה מנסה לשכנע אותו שיעזוב רק בקיץ.

* הקשר הברזילאי אנדריי סנטוס יגיע ללונדון היום לקראת חתימה על חוזה לטווח ארוך בצ'לסי. הבלוז צפויים לשלם לוואשקו דה גמא קבוצתו בסביבות 12.5 מיליון יורו.

* במדריד מדווחים על מספרי עסקת הענק, אחרי שג'וד בלינגהאם על פי הדיווחים בחר בבאלנקוס: ריאל מדריד תשלם עבור בלינגהאם 135 מיליון יורו, ותציע לו חוזה ל-6 שנים, עם שכר של 11 מיליון יורו לעונה. גם סוכניו ומקורביו מעדיפים שיעבור לריאל.

* באתלטיקו מדריד כבר הודו בפומבי שיש מתיחות בין ז'ואאו פליקס למאמן דייגו סימאונה, והפורטוגלי רוצה לעזוב, השאלה היא למי ובאיזה מחיר. אתלטיקו שילמה על השחקן המבטיח ב-2019 כ-125 מיליון יורו, וכעת ארסנל מעוניינת בו, על רקע ההצלחה שלה בפסגת הפרמיירליג והפציעה של ז'סוס, אבל התותחנים לא מוכנים לשלם סכומים מופקעים ובוחנים אפשרות להשאילו.

* קודי גאקפו על החתימה בליברפול: "שוחחתי הרבה עם ואן דייק בטלפון, הוא אמר לי שזה המהלך הנכון עבורי".

* יורגן קלופ התעקש שהגעתו של החלוץ ההולנדי לא צריכה להשפיע על עזיבה אפשרית של רוברטו פירמינו: "שוחחנו עם בובי, מנקודת המבט שלי אני רוצה שהוא יישאר. אין שום קשר בין החתמת גאקפו להישארות של פירמינו".

* לפי ה'דיילי מייל' הבריטי, שחטאר דונייצק תהיה מוכנה למכור את מיכאילו מודריק לארסנל רק תמורת הצעה בגובה 80 מיליון פאונד ואף יותר. המועדון האוקראיני כבר דחה על פי דיווחים הצעה של 57 מיליון פאונד מהתותחנים.

אנסו פרננדס שחקן נבחרת ארגנטינה לפני לוקה מודריץ' שחקן נבחרת קרואטיה
השאלה היא רק מתי ואיפה. אנסו | רויטרס
ג'וד בלינגהאם, קשר נבחרת אנגליה
קיבל החלטה? בלינגהאם | אימג'בנק GettyImages, Marc Atkins

* בשורות רעות למונס דאבור? ב"בילד" האמין מדווחים שהופנהיים הגיעה לסיכום על שאילתו של קספר דולברג מניס. חלוץ נבחרת דנמרק (25) משחק כעת כמושאל בסביליה, אך עשוי להצטרף כבר עכשיו לקבוצה הבונדסליגה, שתחזיק באופציה לרכישתו בעונה הבאה.

* באנגליה טוענים שאלברו מוראטה נמצא ברשימות של מנצ'סטר יונייטד, אבל הוא לא החלוץ בעדיפות הראשונה.

* ארסנל, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד עוקבות אחרי סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' קשר לאציו ונבחרת סרביה.

* דיווח בספרד: סקאוטים של ברצלונה עוקבים אחרי ג'יאנלוקה פרסטיאני, שחקנה בן ה-16 של ולס סארספילד.

* עוד בברצלונה: פרנק קסייה המאכזב עומד למכירה בינואר, בקבוצה ישמחו לשחררו על מנת לפתור את הבעיות הכספיות עם החוזים של גאבי, אראוחו ובאלדה.

* ולנסיה במגעים מתקדמים עם קליארי לגבי נאיתן נאנדס, הקשר האורוגוואי בן ה-27 שלה.