העברות בעולם – 24.1: קייל לארין חתם בוויאדוליד, ריאל רוצה את קייזה

play
קייל לארין, שחקן נבחרת קנדה | רויטרס
עוד דרמה: יובנטוס חזרה ל-3:3 נגד אטאלנטה במשחק הפכפך 02:36

חלוץ נבחרת קנדה הצטרף בהשאלה מקלאב ברוז' לקבוצה של שון וייסמן, פוליסיץ' לא מרוצה בצ'לסי והחל בשיחות עם מילאן, הבלאנקוס ינסו לנצל את המשבר ביובנטוס ולהחתים את האיטלקי

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

העברות

* ריאל ויאדוליד החתימה חלוץ חדש: קייל לארין, חלוץ נבחרת קנדה הצטרף בהשאלה מקלאב ברוז' כאשר לספרדים יש אופציה לרכוש אותו בתום העונה. החלוץ, ששיחק במונדיאל האחרון עם הקנדים, ייתן פייט לשון וייסמן בסגל של הספרדים.

* כחודש אחרי שפוטר מנבחרת פורטוגל, פרננדו סנטוס עובר לפולין. הפורטוגלי בן ה-68, שב-12 השנים האחרונות אימן את יוון (אותה העלה ליורו ולמונדיאל) ולאחר מכן את פורטוגל שאיתה זכה באליפות אירופה, חתם בפולין עד 2026 והוצג רשמית. הוא אישר כי יעבור להתגורר במדינה בחודש הבא.

* מיינץ רכשה תמורת 6 מיליון יורו את לודוביק אז'ורק, אחד מכוכבי שטרסבורג בעונה הקודמת שהעונה סבל מפציעה וכבש רק שער אחד. החלוץ בן ה-28 חתם על חוזה לשלוש שנים וחצי.

* המגן השמאלי אדוארד סובול, עבר מקלאב ברוז' לשטרסבורג תמורת 2.5 מיליון יורו. האוקראיני בן ה-26 חתם לשלוש שנים וחצי.

* שאלקה שנאבקת נגד הירידה בגרמניה, שאלה מאוניון ברלין את שחקן הכנף טים שקארקה (26). הוא ישוב לאוניון בסוף העונה.

* אגוסטין רוסי, שוערה של בוקה ג'וניורס שחתם על חוזה בפלמנגו החל מהקיץ הקרוב, ישחק בחמשת החודשים הקרובים עם כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר. בוקה ויתרה על שירותיו לתקופה הזו ותקבל דמי השאלה בסך מיליון דולר.

* ליאונל מסי יאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן או לא? יממה אחרי הדיווחים על כך ש"התחרט ולא יחתום על הארכת חוזה", כעת מקורבים לשחקן הבהירו כי אין שום שינוי בתכניות של הכוכב בעקבות הזכייה במונדיאל ושאנשיו ייפגשו בקרוב עם ראשי פ.ס.ז' במטרה לחתום.

* בדרך למחטף? טוטנהאם צפויה להגיש הצעה משופרת לויאריאל על ארנוט דנג'ומה. כזכור, החלוץ כבר סיכם באברטון ועבר בדיקות רפואיות בסוף השבוע, אך כעת נראה שהעסקה עלולה ליפול, כאשר השחקן נסע ללונדון היום.

* בספרד מדווחים שריאל מדריד התחילה לחשוב על חיזוק החלק הקדמי לקראת הקיץ ותרצה לנצל את המשבר ביובנטוס ולהחתים את פדריקו קייזה.

* על פי דיווח של ה"מארקה", מילאן פתחה בשיחות עם צ'לסי לגבי העברתו של כריסטיאן פוליסיץ'. האמריקאי לא מרוצה מעומס השחקנים שנוצר בעמדות ההתקפה של הבלוז ומעוניין לעזוב את המועדון הלונדוני.

* אברטון מאוד רוצה למנות את מרסלו ביילסה למאמנה החדש אחרי פיטורי פרנק למפארד, ועל פי "מייל" גם הארגנטינאי מעוניין במשרה, אולם מתלבט אם להיענות להצעה לאחר שבחן את הסגל והבהיר כי הוא "איטי מדי" לדרישותיו.

* לפי דיווח ב"קאלצ'יו מרקאטו" האיטלקי, פפ גווארדיולה מוכן למכור את ז'ואאו קאנסלו, בניסיון לצרף את חברו לנבחרת פורטוגל רפאל לאאו. סיטי עשויה להציע למילאן טרייד.

* מילאן הצטרפה למירוץ אחר ניקולו זאניולו. ז'וזה מוריניו אישר שהקשר המוכשר יעזוב את רומא, ובעוד טוטנהאם לטשה עיניים, הרוסונרי עשויים לטרוף את הקלפים. הג'אלורוסי דורשים 30-40 מיליון יורו, מילאן מציעה בינתיים 20 מיליון יורו.

* מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה נשאל על אפשרות צירופו של מילאן שקריניאר ואמר: "אנחנו עוקבים אחריו כבר זמן רב, חשבנו שהוא כבר קרוב אלינו בקיץ. אני לא יכול להגיד לכם אם זה יקרה או לא". סוכנו של השחקן הוסיף: "כבר הבהרנו לאינטר שמילאן לא יאריך את חוזהו, אנחנו מדברים עם קבוצות אחרות".

רפאל לאאו, שחקן נבחרת פורטוגל
טרייד פורטוגלים? לאאו | רויטרס

* צ'לסי מנהלת מגעים עם ליון לגבי רכישתו של המגן השמאלי בן ה-19 מאלו גוסטו. הבלוז אף סימנו את צמד שחקני אברטון – אנתוני גורדון ואמאדו אונאנה, ועדיין לא ירדו סופית מאנסו פרננדס.

* לפי "האתלטיק", מנצ'סטר סיטי ניצלה את הסעיף שלה על אילקאי גונדואן, שיישאר במועדון גם בעונה הבאה. הקשר הגרמני הוזכר כמועמד לברצלונה, לאחר שאמור היה להפוך שחקן חופשי בקיץ.

* אסטון וילה גיששה אצל אודינזה לגבי צירופו של ג'רארד דאולופאו.

* ווסלי, המגן הימני בן ה-19 של פלמנגו, על סף חתימה בברצלונה. נציגי השחקן כבר נפגשו עם ראשי הקבוצה הקטלאנית, והוא אמור להצטרף בעסקת השאלה עם אופציית רכישה. את תחילת דרכו יעשה ככל הנראה בברצלונה ב'.

* ריאל מדריד תחליט רק בקיץ האם לממש את סעיף הרכישה של המגן הימני ויניסיוס טוביאס בן ה-18, המשחק כרגע כמושאל בריאל מדריד ב'.

* לא רק סאות'המפטון, גם בורנמות' מביעה עניין בחלוץ ויאריאל ניקו ג'קסון, עליו דורשת הצוללת הצהובה 25 מיליון יורו.