חברתה של המתלוננת בפרשת דני אלבס: זו לא הפעם הראשונה שהוא תוקף

play
תשתית ראייתית רחבה. דני אלבס | צילום מסך, מתוך אינסטגרם
משטרת ספרד מעבירה את דני אלבס לבית המעצר: הכדורגלן הברזילאי חשוד באונס 01:00

עוד ועוד חומרים מרשיעים נאספים אודות התקיפה המינית של המגן, שכלוא בברצלונה. הפרט המוכמן שמחזק את החשדות נגדו - קעקוע

(גודל טקסט)

משטרת ברצלונה מגבשת בסיס ראייתי רחב נגד דני אלבס, שעל פי כל הערכות בספרד, יוביל להגשת כתב אישום בגין תקיפה מינית. כזכור, אלבס מואשם בתקיפה מינית של צעירה בת 23 במועדון לילה בברצלונה בחודש שעבר, ובימים האחרונים הוא שוהה בבית מעצר בקטלוניה.

הראיות נגד אלבס נראות מוצקות למדי. מצלמות האבטחה תיעדו אותו נכנס לתא השירותים בו אירעה התקיפה כביכול, וגם העדויות מציגות תמונה בעייתית מאוד עבורו. אחד המאבטחים ששהה במקום בזמן האירוע, אישר פרטים רבים מהגרסה של הקורבן, שהתלוננה על אלבס באופן מיידי.

הבוקר מדווחים בספרד על עדות מרשיעה נוספת נגד אלבס, של אחת מחברותיה של המתלוננת, הנחשבת עדת ראייה בתיק. אותה צעירה מסרה למשטרה כי היא וחברותיה נתקלו באלבס בעבר בנסיבות דומות, ושהוא כבר תקף את המתלוננת בעבר. לדבריה, הוא מישש אותה באזורים אינטימיים תוך שימוש בכוח, אולם היא סירבה להתלונן בזמנו בעיקר מתוך חשש ופחד.

דני אלבס
תשתית ראייתית רחבה. דני אלבס | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בספרד משוכנעים שהגרסה של המתלוננת אמינה, לאחר שהיא גילתה מספר פרטים מוכמנים בחקירתה. בעדות שמסרה למשטרה, היא תיארה קעקוע שאלבס נושא על גופו בצורת חצי סהר. לדבריה, אותו קעקוע שנמצא על בטנו של אלבס, התחכך באזורים אינטימיים שלה בזמן המגע המיני הכפוי ביניהם. הפרט הזה מסגיר כביכול את העובדה שאלבס מסר גרסה שקרית כשטען שהמתלוננת הייתה זו שהתנפלה עליו בתא השירותים, ולא להפך.

בינתיים אשתו של אלבס, ג'ואנה סאנס, לא מהססת לשתף את עוקביה ברשתות החברתיות בימים הקשים שעוברים עליה. סאנס איבדה את אמה שנפטרה כשבוע לפני המעצר של בן זוגה, ומודה שהיא עוברת משבר אישי.

אתמול היא העלתה סרטון שלה לראשונה מאז פרסום המקרה, בו ביקשה להודות על התמיכה שהיא מקבלת. במסר שהקליטה, היא לא הזכירה את שמו של אלבס והסתייגה מלתמוך בו.

"רציתי שכולכם תיראו אותי ותבינו שאני בסדר, כי אני רואה שהרבה אנשים דואגים לי. מצאתי רגע של שקט בתוך הסערה שאני נמצאת בה, והחלטתי לומר תודה לכל מי שתומך בי. קיבלתי הודעות מרגשות ומנחמות, תודה לכם!".