פטר בוס מועמד לנבחרת בלגיה, גם קאמבק לאייאקס על הפרק

play
ליון רק במקום ה-10. פטר בוס | אימג'בנק GettyImages, Eurasia Sport Images
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 30.1 06:28

אקס מכבי תל אביב מתמודד על התפקיד עם טדסקו שמוביל במירוץ, ההולנדים ישקלו למנות אותו בקיץ אם ימשיכו עם המאמן הזמני עד תום העונה

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

האם פטר בוס בדרך למינוי יוקרתי? לפי דיווח בבלגיה, אקס מכבי תל אביב הוא אחד משני המועמדים המובילים להתמנות למאמן הנבחרת הלאומית. עם זאת, הפייבוריט לתפקיד בשלב זה הוא דומניקו טדסקו, אקס שאלקה ולייפציג. בוס פוטר בחודש אוקטובר האחרון מליון, אותה אימן מאז קיץ 2021.

בימים האחרונים כיוונו בבלגיה למאמנים בכירים כמו יואכים לב, מאוריסיו פוצ'טינו ואנדרה וילאש בואש, אך הבינו כי מינוי שכזה לא יתאפשר כלכלית. בלגיה כזכור הודחה מהמונדיאל האחרון כבר בשלב הבתים, רוברטו מרטינס התפטר מתפקידו בסיום הטורניר ומאז הספיק להתמנות למאמן נבחרת פורטוגל.

פטר בוס מאמן באייר לברקוזן
בקרוב על הקווים בבלגיה? בוס | רויטרס

בנוסף, בוס הוזכר כמועמד לחזור לאייאקס בקיץ. אלופת הולנד פיטרה השבוע את אלפרד סחרודר בעקבות רצף של שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון ושחקן העבר ג'ון הייטינחה החליף אותו כמאמן הזמני. באייאקס כיוונו למאמן זר ראשון מאז מורטן אולסן ב-1998, לא פנו עוד לבוס ובינתיים נתקלו בסירוב ממרסלו גז'ארדו, שחתם לאחרונה תקופה מפוארת בריבר פלייט.

עם זאת, במידה שאייאקס לא תמצא את המאמן שהיא מחפשת ותשאיר את הייטינחה עד לסוף העונה, בוס יילקח בחשבון בקיץ. כזכור, בוס עבר ממכבי תל אביב לאייאקס בקיץ 2016, ובעונה אחת במועדון הוביל אותה לגמר הליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי