איביץ' הודח וספג ביקורת: "כלום לא השתנה במשחק של קרסנודאר"

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' | אריאל שלום

צסק"א מוסקבה הדיחה את אקס מכבי ת"א ושחקניו מהגביע, ברוסיה טענו: "השפעתו לא מורגשת". המאמן :"הם היו כולם מאחורי הכדור"

קבוצות: קרסונדאר
(גודל טקסט)

כבר במשחק הרשמי השני שלו על הקווים של קרסנודאר, אקס מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' סיים את דרכו בגביע הרוסי אמש (שלישי) למרות ניצחון ביתי 0:1 על צסק"א מוסקבה, שעלתה לחצי הגמר הודות ל-1:3 בסיכום שני המפגשים. חלוץ צסק"א לשעבר, ואלרי מסאליטין, ניתח בריאיון ל"גאזטה" הרוסי את יכולתה של קרסנודאר תחת המאמן הסרבי החדש.

"כרגע לא מרגישים שום השפעה שלו", ביקר שחקן העבר את איביץ'. "קרסנודאר הגיעה להרבה מצבים כי צסק"א אפשרה זאת. כשאתה מוותר על מרכז השדה, טבעי שהיריבה תשלוט בכדור ובקצב. אם צסק"א הייתה לוחצת, הם לא היו נראים כל כך טוב. יש מאמן חדש והם בונים את עצמם מההתחלה".

מסאליטין העמיד בספק את התאמתו של אקס מכבי תל אביב לקרסנודאר: "הוא תמיד שיחק הגנתי והפילוסופיה של גליצקי (הנשיא) היא של כדורגל התקפי. עוד נראה, אבל לפי שני המשחקים האלה, שום דבר לא השתנה במשחק של קרסנודאר".

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב
רק הגיע, וכבר הודח. איביץ' | מאור אלקסלסי

איביץ' עצמו הסביר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "הגיע לנו לנצח והיינו יכולים לכבוש שניים-שלושה שערים יותר, בהתחשב במצבים שהיו לנו. שוער צסק"א סיפק כמה הצלות גדולות. היריבה באה במטרה לשמור על התוצאה מהמשחק הראשון, הם שיחקו הגנתי וכולם היו מאחורי הכדור, חיכו לצאת להתקפות מתפרצות כמו במשחק הקודם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי