קראנקה אובד עצות? הברקה של איביץ' "עשתה בית ספר" ליוקאנוביץ' ודסה

play
מרוצה גם מהמנטליות. ולאדן איביץ' | דני מרון
ביטון כבש והורחק, זהבי הוחלף: מכבי תל אביב מעדה גם מול הפועל חיפה 06:04

בזמן שמאמן מכבי תל אביב ממשיך לקרטע, קודמו בתפקיד מתחיל לקבל כבוד ברוסיה. יוקאנוביץ' החמיא: "אחד המאמנים הכי מבטיחים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הולכת ומתרחקת מהאליפות מאז מינויו של אייטור קראנקה, שסופג ביקורות צולבות. במקביל, קודמו בתפקיד ולאדן איביץ', נמצא במגמה הפוכה ברוסיה. הניצחון 1:3 אתמול (שבת) של קרסנודאר שלו על דינמו מוסקבה של סלבישה יוקאנוביץ' ואלי דסה, גרר הרבה מחמאות למאמן הסרבי בתקשורת הרוסית.

"איביץ' עשה בית ספר ליוקאנוביץ' בדרבי הסרבי", כתבו הבוקר ברוסיה, אחרי שקרסנודאר ניצחה את דינמו לראשונה אחרי 9 מפגשים רצופים. זה היה ניצחון הליגה הראשון של איביץ' בתפקיד, אבל הפרשנים שהטילו בו ספק ואולי אפילו זלזלו בו כשמונה לתפקיד, מתחילים להעריך אותו. "המשחק הוכרע לטובת קרסנודאר בזכות הברקה של איביץ', שהסיט את שחקן ההתקפה הכי מהיר שלו לאגף, ותקף את דינמו דרך החוליה החלשה – המגנים", כתבו ב"צ'מפיונאט", כשהם מתכוונים בין היתר לאלי דסה, שכהרגלו הרבה לעלות להתקפה. "איביץ' אילתר ופגע, בזמן שיוקאנוביץ' לא מצא תשובה. במפגש בין שני המאמנים הסרבים, הוכח מי הטוב מביניהם".

אייטור קראנקה לצד ולאדן איביץ'
אייטור קראנקה לצד ולאדן איביץ' | אתר רשמי, אילוסטרציה

יוקאנוביץ' אף שיבח את איביץ' בסיום המשחק והגדיר אותו כ"אחד המאמנים הצעירים הכי טובים שיצאו מסרביה" וכ"הבטחה גדולה". איביץ' אמר בתגובה לדבריו של יוקאנוביץ': "נחמד לשמוע מחמאה ממאמן כמוהו. הוא הצליח בכל קבוצה שאימן, יש לי כבוד עצום אליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי