מרסלו גז'ארדו הצטרף לרשימת המועמדים לאמן את ריאל מדריד

play
פרידה אירונית. מרסלו גז'ארדו | GettyImages, LUIS ROBAYO/AFP
הטירוף נמשך: מרוקו גברה 1:2 על ברזיל לעיני קהל משולהב 02:06

הארגנטינאי שעזב את ריבר פלייט לאחר שורה של הצלחות ברשימה הכוללת את זידאן, פוצ'טינו ונגלסמן. גם אתלטיקו ופ.ס.ז' בעקבותיו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בעוד השמועות על עזיבה אפשרית של קרלו אנצ'לוטי לנבחרת ברזיל הולכות וגוברות, ממשיכים הבלאנקוס לבחון אחר מחליפים אפשריים. אחד השמות החמים על הפרק, כך דווח בתקשורת הארגנטינאית, הוא זה של מרסלו גז'ארדו. שחקן העבר שהוליך את ריבר פלייט לסדרה של הצלחות לפני שעזב בסוף השנה שעברה עורר עניין בכל רחבי אירופה, והכוונה שלו היא לאמן בקבוצה בכירה ביבשת החל מהעונה הבאה.

לפי התקשורת הארגנטינאית, ריאל מדריד לא לבד – אתלטיקו מדריד, לידס, אייאקס, סאות'המפטון, פריז סן ז'רמן, פנרבחצ'ה ומספר קבוצות אחרות מברזיל ומקסיקו גיששו, אך העניין שמגלה אלופת אירופה עשוי להטות את הכף.

לצד גז'ארדו, רשימת המועמדים של ריאל מדריד לרשת את אנצ'לוטי, אם וכאשר יעזוב לנבחרת ברזיל, כוללת את זינדין זידאן, מאוריסיו פוצ'טינו ויוליאן נגלסמן.

מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו
פרידה אירונית. מרסלו גז'ארדו | GettyImages, LUIS ROBAYO/AFP

עוד כדורגל עולמי

שער ובישול לסאקה ב-0:2 של אנגליה על אוקראינה
אמבפה: "אני החוליה המחברת בין שני הדורות בנבחרת צרפת"
ברצלונה לדני אולמו: אל תאריך חוזה בר.ב. לייפציג

"בואו נאמין באלוהים, נחכה לרגע המתאים ונראה אם אפשר להוציא את זה לפועל", אמר נשיא ההתאחדות הברזילאית אדנאלדו רודריגש בראיון לרויטרס אמש. "אנצ'לוטי מקבל את מלוא הכבוד מכל השחקנים, לא רק רונאלדו או ויניסיוס, אלא כל מי ששיחק תחתיו. אני באמת מעריץ אותו על ההגינות והעקביות שהוא מפגין בעבודה שלו. אין צורך להציג אותו, הוא באמת מאמן על שרשם המון הישגים ואנחנו מקווים שיגיע ליותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי