המהלך שינחית את מסי בארצות הברית? "כל קבוצות ה-MLS ישתתפו בשכרו"

play
מחכה כבר להמריא לארגנטינה. ליאונל מסי | רויטרס
הפתק שגרם למסי לנזוף בדה פול: "למה אתה מספר לי? אידיוט!" 01:11

קבוצות ה-MLS, שאינן יכולות לממן את הארגנטינאי לבדן, החליטו לשתף פעולה מתוך אמונה שהגעתו תביא לעלייה ברווחים עבור כולן

(גודל טקסט)

שלושה חודשים בלבד נותרו עד שליאונל מסי יהפוך לשחקן חופשי עם סיום חוזהו בפריז סן ז'רמן, ושאלת עתידו עדיין ממשיכה להסעיר את הכדורגל העולמי. לצד הדיווחים על הישארות אפשרית בעיר האורות או סגירת מעגל מרגשת בברצלונה, גם בארצות הברית לוטשים עיניים לעבר אלוף העולם עם נבחרת ארגטינה.

קבוצות ה-MLS אינן יכולות לעמוד בשכרו של הכוכב, אך כדי לשכנעו לחתום בארצות הברית הן החליטו לשתף פעולה בדרך מקורית במיוחד. לפי המהלך שעליו דווח ב"ספורט" הקטלאני, כל קבוצות הליגה ישתתפו בשכר השחקן שיבחר היכן לחתום. היעדים המועדפים הם אחת הקבוצות מניו יורק או לוס אנג'לס או אינטר מיאמי שבבעלות דייויד בקהאם.

שיתוף הפעולה בין הקבוצות נובע מכך שהן מאמינות כי הגעה של מסי לליגה תביא לרווחים ממקורות כמו זכויות שידור עבור כולן, ולא רק לקבוצה שבה יבחר הארגנטינאי.

המהלך המקורי של האמריקאים

בשבועות האחרונים דווח כי מסי ופ.ס.ז' דנים על האפשרות להמשיך בהתקשרות מעבר לעונה הנוכחית, אולם קריאות הבוז שספג לאחרונה מאוהדי הקבוצה עשויות להכריע את הכף ולהוביל לעזיבה.

מסי מגלה יכולת אישית טובה העונה, בהשוואה לשנה הראשונה בפריז, עם 18 שערים ו-17 שערים בכל המסגרות. עם זאת, העובדה שהקבוצה הודחה בפעם השנייה ברציפות בשמינית גמר ליגת האלופות הפכו גם את העונה הזו לכישלון של הפרויקט הקטארי.