שלישי במוקדמות היורו: ספרד מתארחת בסקוטלנד, קרואטיה בטורקיה

play
שחקני נבחרת ספרד חוגגים | רויטרס
תקציר: כל שערי הערב ממוקדמות יורו 2024, 25.3 03:11

"לה רוחה" תקווה להשלים בגלאזגו רצף של 20 משחקים ללא הפסד במשחקי מוקדמות אליפות אירופה, דאליץ' ושחקניו ינסו להתאושש בבורסה מהמעידה הביתית נגד וויילס

(גודל טקסט)

חלון הנבחרות באירופה יגיע לסיומו מחר בערב (שלישי, 21:45) עם נעילת משחקי המחזור השני במוקדמות יורו 2024. בנוסף למשחק בין שוויץ לישראל והמשחקים הנוספים בבית ט' "הישראלי", ייערכו ארבעה משחקים נוספים כשבמוקד סקוטלנד תארח את ספרד.

דני אולמו נבחרת ספרד
דני אולמו נבחרת ספרד | רויטרס

סקוטלנד – ספרד (21:45, ספורט2)

הבכורה של לואיס דה לה פואנטה על הקווים כמאמן נבחרת ספרד החלה עם 0:3 על נורבגיה, ובכך שידרה "לה רוחה" שהיא מסתערת על ראש הבית מן הפתיחה. דני אולמו כבש שער מהיר בפתיחה, חוסלו בן ה-32 הבקיע צמד לקראת הסיום במשחקו הראשון אי פעם בנבחרת ועוד אחרי שנכנס כמחליף ואם ספרד לא תפסיד גם מחר באצטדיון האמפדן פארק, היא תשלים 20 משחקים רצופים במסגרת מוקדמות היורו ללא הפסד, מאז המפגש עם סלובקיה ב-2014. לסקוטלנד היא לא הפסידה בשישה משחקים שנערכו מאז מוקדמות מונדיאל 1984. הסקוטים החלו את הקמפיין עם 0:3 ביתי על קפריסין, כאשר הקשרים ג'ון מקגין וסקוט מקטומיניי שהשלים צמד בדקות 87 ו-90+3 היו אמונים על כיבוש השערים.

מרטין אודגור, קשר נבחרת נורבגיה
חמק מפציעה וימשיך בהרכב. אודגור | רויטרס

גאורגיה – נורבגיה (19:00, ספורט1)

הסקנדינבים אמנם חסרים את ארלינג הולאנד הפצוע, אבל לא ציפו לשוב מספרד עם הפסד 3:0. הם ינסו להרים את עצמם באצטדיון בבאטומי מול הנבחרת שמקווה להעפיל לטורניר גדול ראשונה בתולדותיה. בעוד נורבגיה הובסה בספרד, הגאורגים ערכו משחק אימון מול מונגוליה והביסו אותה 1:6, משחק בו זכה למנוחה הכוכב הגדול חביצ'ה קברצחליה שהפעם כבר יעלה ב-11. בצד הנורבגי, מרטין אודגור ימשיך בקישור עם סרט הקפטן על זרועו ובחוד בהיעדרו של הולאנד ימשיך אלכסנדר סורלות.

מתאו קובאצ'יץ', קשר נבחרת קרואטיה
לקרואטיה מצפה משוכה גבוהה יותר. קובאצ'יץ' | רויטרס

טורקיה – קרואטיה (21:45)

הקרואטים ספגו שער שוויון שלוש דקות בתוך תוספת הזמן ב-1:1 נגד וויילס בשבת בספליט ומצפה להם עכשיו מבחן קשה עוד יותר באצטדיון בעיר בורסה. הטורקים החלו את הקמפיין עם מהפך וניצחון 1:2 בארמניה אחרי שנקלעו לפיגור משער עצמי של אוזאן קבאק. שחקניו של שטפן קונץ, חלוץ העבר הגרמני שמאמן את טורקיה, נמצאים בתקופה טובה ולראיה עלו דרג בליגת האומות ובמאבק על הכרטיס למונדיאל שהיה בקטאר נכנעו רק לפורטוגל שהודחה ברבע הגמר. הקרואטים, כזכור, הודחו בחצי הגמר על ידי אלופת העולם הטרייה ארגנטינה והיה זה הפסדם היחיד ב-14 המשחקים האחרונים.

ארון ראמזי, קשר וויילס
קיבל את המושכות. ראמזי | רויטרס

ווילס – לטביה (21:45)

עידן חדש ללא גארת' בייל החל אצל הדרקונים, שבמחזור הראשון חילצו נקודה בקרואטיה בדקה ה-90+3.. כעת מצפה להם מפגש נוח על הנייר מול לטביה, שערכה משחק הכנה לקראת פתיחת המוקדמות ובו נכנעה בשבוע שעבר 3:2 באירלנד. וויילס לא ניצחה כלל בתשעת המשחקים האחרונים, מהם שלושה במונדיאל שבו סיימו עם נקודה אחת בלבד כשסיימו ב-1:1 נגד ארצות הברית הודות לפנדל מאוחר שכבש בייל, וכעת הזרקורים מופנים לעברו של ארון ראמזי שתפס את מקומו של בייל בתור הקפטן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי