מחריף המשבר העמוק בטוטנהאם: "פרשת פאראטיצ'י מוסיפה לכאוס"

play
הארי קיין טוטנהאם | GettyImages
לא שומרת על יציבות: טוטנהאם איבדה יתרון כפול ב-3:3 מול סאות'המפטון 05:59

המנהל המקצועי הושעה, עדיין אין מאמן, אין חוזה להארי קיין, האוהדים זועמים על ההנהלה שמרוויחה מיליונים ומעלה את מחיר הכרטיסים, ודניאל לוי "במשבר הכי גדול בתקופתו כיו"ר"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

המשבר בטוטנהאם מחריף ומסתבך: המנהל המקצועי פאביו פאראטיצ'י התבשר שעונש ההרחקה שלו מכדורגל הוחמר על ידי פיפ"א והוא חל על כל רחבי העולם – כאשר כל זה קורה פחות מ-24 שעות לאחר שטוטנהאם פרסמה סרטון שלו מדבר על עזיבתו של אנטוניו קונטה.

ההרחקה של פראטיצ'י ל-30 חודשים משתרעת על כל הפעילויות הקשורות לכדורגל, ברמה הלאומית והבינלאומית, מה שפוסל אותו מלמלא כל חלק בחיפוש של טוטנהאם אחר מאמן חדש, העברות שחקנים או משא ומתן על חוזה עם הארי קיין.

נאמר כי ההחלטה הביאה את המועדון ל"לתוהו ובוהו" ביום רביעי, כאשר עתידו של פאראטיצ'י כעת בספק רציני ועורכי דין "בוחנים את האפשרויות שלו ושל המועדון".

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם
הארי קיין. יעזוב את טוטנהאם? | רויטרס
דניאל לוי יושב ראש טוטנהאם
פשוט לא הסכים למכור. דניאל לוי | אימג'בנק GettyImages, Alex Burstow
פאביו פאראטיצ'י מנהל ספורטיבי יובנטוס
הסתבך, וסיבך. פאראטיצ'י | אימג'בנק GettyImages

על פי מקורבים לטוטנהאם זה כעת "המשבר הגרוע ביותר שדניאל לוי התמודד איתו בתקופתו כיו"ר טוטנהאם… גם לקבוצות הגברים וגם לנשים אין מאמן קבוע, פאראטיצ'י מושעה בכל העולם, עתידו של קיין נותר בספק, לאצטדיון של הקבוצה עדיין אין שם ובכל זאת בקבוצה עדיין דנים בהעלאת מחירי המנויים". כמו כן טוטנהאם הזמינה את הזמרת ביונסה להופעה באצטדיון ללא רישיון: "זה ללא ספק התקופה הגרועה ביותר שהייתה אי פעם ללוי".

כל זה מגיע לאחר שספרי החשבונות של טוטנהאם חשפו בחודש שעבר כי לוי קיבל תוספת שכר של יותר מ-500 אלף ליש"ט ומנהלי המועדון, שביניהם נקרא פאראטיצ'י, הרוויחו ביניהם כמעט 3 מיליון ליש"ט יותר מאשר בשנה הקודמת. יוליאן נגלסמן הוא היעד מספר 1 להחליף את קונטה, אבל "ספק אם מאמנים בכירים ישמחו להצטרף על רקע המהומה הנוכחית", נכתב ב"טלגרף" הבריטי.

כזכור, פראטיצ'י הושעה על רקע מעורבותו בפרשת יובנטוס בכדורגל האיטלקי, אך כעת כאמור העונש הוא על כל העולם, ולא רק באיטליה. הדיון בעניינו בבית המשפט האיטלקי נדחה עד ה-10 במאי. הדיון המקדים בחקירה פלילית על רווחי ההון ותמרוני השכר של יובנטוס ושל אנשים שעבדו במועדון, בו נכלל פאראטיצ'י בין הנאשמים, החלו ביום שני אך נדחו. בנוסף, לא ברור איך על רקע המצב, טוטנהאם יכולה לפנות לאוהדים ולדבר על העלאת מחיר הכרטיסים, במיוחד כשהיא ממשיכה לא לזכות בשום תואר כבר 15 שנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי