עוד לפני המינוי: איביץ' "יגנוב" לבכר את אחד הכוכבים שלו?

play
ברק בכר לצד ולאדן איביץ' | צילום מסך, אילוסטרציה
בסלון של סולומון: הצצה לחייו של הכוכב הישראלי של פולהאם, פרק 8 08:28

הכוכב האדום בלגרד קיבלה מקרסנודאר הצעה בגובה 9 מיליון יורו על שחקן ההגנה המצטיין סטרחיניה אראקוביץ'. הסרבי מתלבט

קבוצות: קרסונדאר
(גודל טקסט)

ההכרזה על מינויו של ברק בכר למאמן הכוכב האדום בלגרד מתקרבת. בסרביה משוכנעים שהעניין סגור ושההודעה הרשמית תגיע אחרי שמכבי חיפה תזכה באליפות – או אחרי גמר הגביע הסרבי בתחילת יוני, בהנחה שהכוכב האדום תגיע אליו.

בינתיים אלופת סרביה שקועה עמוק בחלון ההעברות והיא מתכננת חיזוק משמעותי בזכות הגדלת התקציב, שנובעת בין היתר מההעפלה האוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות. מנגד, לקבוצה יש גם כמה נכסים שמעניינים קבוצות מליגות עשירות יותר ואחד מהם הוא סטרחיניה אראקוביץ'.

על פי דיווח ברוסיה, קרסנודאר של ולאדן איביץ' הגישה לכוכב האדום הצעה בגובה 9 מיליון יורו וכך ייתכן שאקס מכבי תל אביב "יגנוב" לברק בכר את אחד השחקנים הטובים בסגל העתידי שלו. "אראקוביץ' לא משוכנע שהוא רוצה לעבור לרוסיה, אבל אם הכוכב האדום לא תקבל הצעות טובות יותר, ייתכן מאוד שהעסקה תצא לפועל", נכתב בתקשורת הרוסית.

סטרחיניה אראקוביץ', שחקן הכוכב האדום בלגרד
מעדיף ליגה במערב אירופה, אבל בינתיים ההצעה הרצינית ביותר היא מרוסיה. אראקוביץ' | אימג'בנק GettyImages, Srdjan Stevanovic

אראקוביץ' משחק בעמדות הבלם והמגן הימני וסומן כבר לפני כמה שנים כמי שהכוכב האדום תרוויח סכום גדול ממכירתו. הוא נמנה על סגל נבחרת סרביה למונדיאל וצבר עד כה ארבע הופעות במדים הלאומיים. בנבחרות הצעירות השונות רשם 28 הופעות.

אראקוביץ' הוזכר בחודשים האחרונים גם כמועמד לזניט סנט פטרסבורג וברוסיה דיווחו אתמול שהוא מחזיק בהצעות מארה"ב והמפרץ – אבל מעדיף להישאר באירופה. איביץ' הסרבי כמובן מכיר אותו היטב, כמו כל שחקן מוביל בליגה המקומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי