יאפשר את חזרתו של מסי? "ניוקאסל הציעה 80 מיליון יורו עבור ראפיניה"

play
ראפיניה ברצלונה | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5 06:32

בספרד טוענים: ברצלונה קיבלה הצעה מפתה מאוד עבור הקיצוני הברזילאי, שהפך להיות שחקן קבוע בהרכב של צ'אבי. מכירה של הברזילאי עשויה להקל על חזרת הארגנטינאי מבחינה תקציבית

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

ראפיניה הברזילאי נרכש על ידי ברצלונה רק בקיץ הקודם תמורת סכום של בסביבות 65 מיליון יורו, אלא שייתכן מאוד שהשחקן שפרץ במדי לידס מהפרמיירליג, יחזור לאנגליה כבר בעונה הבאה. זה לא סוד שניוקאסל מעוניינת מאוד בשחקן ובספרד מדווחים היום שהקבוצה העשירה שנרכשה על ידי קרן השקעות סעודית הציעה לברצלונה 80 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-26.

ראפיניה, שחקן נבחרת ברזיל, פתח לא טוב את העונה אבל השתפר בחלק השני שלה בעיקר מאז הפציעה של דמבלה, פציעה שהפכה אותו לשחקן הרכב קבוע אצל צ'אבי. ראפיניה הבקיע 10 שערים והוסיף 11 בישולים במדי בארסה והמאמן מעריך אותו מקצועית, אבל ישנו גם את השיקול הכלכלי.

ראפיניה ברצלונה
יחזור לפרמיירליג? ראפיניה | GettyImages

ברצלונה מתכננת להחזיר את ליאו מסי בקיץ ולשם כך היא צריכה לפנות הרבה משאבים כדי לעמוד בעלות משכורתו של הארגנטינאי וגם כדי לעמוד בחוקי הפייר פלייר של הליגה הספרדית. על פי הדיווח של ג'רארד רומרו, בליגה הספרדית מודעים להצעה הזו של ניוקאסל, כאשר העסקה הזו עשויה להכשיר את חזרתו של מסי לבארסה.

ראפיניה שיחק שתי עונות מוצלחות בלידס לפני שנרכש על ידי ברצלונה והספיק לשחק באירופה גם בראן הצרפתית ובספורטינג ליסבון וגימראייש הפורטוגליות. דמבלה אגב, חזר לאחרונה לכשירות וייתכן שברצלונה תצטרך לבחור את מי מהשניים האלו לשחרר או למכור, כאשר רק לברזילאי כרגע יש ביקוש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי