"כישלון, הוא היה קר ומנוכר": יוקאנוביץ' נזרק מדינמו מוסקבה

play סלבישה יוקאנוביץ'
סלבישה יוקאנוביץ' | Gettyimages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.5 08:00

מאמן מכבי תל אביב לשעבר כשל בשנת ה-100 של המועדון, פוטר מיד לאחר התבוסה 3:0 לאחמט גרוזני וייקנס בעקבות התחמקותו מריאיונות

(גודל טקסט)

"מאמן חדש יכין את הקבוצה למשחק הבא", כך הודיע אמש (ראשון) אחד מחברי הנהלת דינמו מוסקבה לעיתונאים לאחר התבוסה הביתית 3:0 לאחמט גרוזני, ולמעשה בישר על פיטוריו של סלבישה יוקאנוביץ'. מאמן מכבי תל אביב לשעבר הגיע למוסקבה בקיץ שעבר, אבל לא הצליח להצעיד את דינמו להצלחות ועוזב עם תווית של כישלון בעונת ה-100 של המועדון.

הקבוצה הייתה רחוקה ממאבק האליפות ומדורגת במקום השביעי עם 42 נקודות כשנותרו שלושה מחזורים לתום העונה, ובגביע הודחה בצורה מביכה בחצי הגמר של המסלול האזורי, על ידי אקרון מהליגה השנייה שניצחה אותה בפנדלים.

יוקאנוביץ', שכזכור הוביל את מכבי תל אביב להופעה השנייה שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות ועזב עוד באמצע עונת 2015/16, לא התייצב לעמדת הריאיונות לאחר המשחק ונעדר וגם ממסיבת העתונאים, כך שפרט למכתב פיטורים יעזוב את רוסיה גם עם קנס כספי. לאחרונה הוא הוזכר כמועמד לפרטיזן בלגרד, אם ההנהלה הנוכחית תהיה זו שתמשיך לשלוט, כשאת מקומו בדינמו עשוי לתפוס בן ארצו מרקו ניקוליץ'.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן פולהאם
לאן עכשיו? סלבישה יוקאנוביץ' | רויטרס

"הוא היה קר ומנוכר", סיכמו בתקשורת הרוסית את הקדנציה של קשר העבר הסרבי, כשהסבירו כי הוא לא התאים לרוח של דינמו ולא הצליח להתחבר לשחקנים כפי שעשה קודמו סנדרו שוורץ. "לקבוצה לא היה סגנון משחק ברור", האשימו ב"ספורט אקספרס" והוסיפו: "ככל שחלף הזמן, הדברים רק הלכו ונהיו גרועים יותר. ההדחה מהגביע הייתה מביכה והעונה כולה כישלון חרוץ".

מצד שני, הזכירו שם כי יוקאנוביץ' קיבל סגל חלש יותר לאחר קיץ שבו עזבו חמישה שחקני הרכב חשובים. חלוץ העבר אולג טרחין הפנה את האצבע המאשימה לשחקנים, וביניהם אלי דסה שהשלים 90 דקות בתבוסה הכואבת: "מצטער, אבל בואו נפנה קודם כל לשחקנים בנוגע לגישה שלהם. מאמן חדש יגיע, האם הם ישתנו? האם ירוצו יותר או ישחקו טוב יותר? הם מקבלים את השכר שלהם בכל מקרה. שיסתכלו קודם כל על עצמם, הם הראשונים שצריכים לשאת באשמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי