"לגונדואן יש סיכום ל-3 שנים בברצלונה, הוא נחוש לעבור אליה"

play
בדרך לברצלונה? גונדואן | רויטרס
שחקני ברצלונה חוגגים אליפות לעונת 2022/23 בחדר ההלבשה עם הנישא לאפורטה 00:48

ההחתמה הראשונה אחרי האליפות? בקטלוניה טוענים: מנצ'סטר סיטי מנסה לשכנע את השחקן להישאר, אך זה סיים חוזה ורוצה לעבור לספרד

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בברצלונה עדיין חוגגים את האליפות המרשימה שלהם, אבל מאחורי הקלעים כבר מזמן חושבים על העונה הבאה ומלבד מסי כמובן, השחקן שבו הכי חושקים במועדון הקטלאני הוא אילקאי גונדואן. קשר מנצ'סטר סיטי ונבחרת גרמניה נהנה מעונה אישית נהדרת והוא מסיים חוזה בקבוצה של פפ גווארדיולה, מה שאומר שבארסה לא צריכה לשלם עליו דמי העברה.

ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שלברצלונה יש הסכם עם השחקן על חוזה לשלוש השנים הבאות עם משכורת מכובדת. סיטי מצידה לוחצת שהוא יישאר אצלה ויש לה הרבה יותר משאבים כלכליים מאשר לברצלונה, אבל מה שעשוי להטות את הכף לטובה בארסה היא העובדה שהשחקן רוצה לעבור ממנצ'סטר עם משפחתו ולהתגורר בברצלונה.

אילקאי גונדואן, קשר מנצ'סטר סיטי
צמד מהיר וסיטי בורחת בדרך לאליפות. גונדואן | רויטרס

זה לא סוד שבארסה ומנצ'סטר סיטי נמצאות בקשרים טובים והן כבר עשו שתי עסקאות בולטות שהשתלמו דווקא לאנגלים. פראן טורס נרכש בהרבה כסף על ידי בארסה, אך חווה עונה מאכזבת ובמשחק ההכתרה בכלל לא שיחק כמו גם אריק גרסיה שעשה דרך דומה.

אלא שהסיפור של גונדואן הוא שונה. מדובר בשחקן מפתח של מנצ'סטר סיטי שמדורג שלישי ברשימת הכובשים שלה (8 בליגה). הוא גם בישל 5 שערים ורק במשחק האחרון מול אברטון נתן הצגה עם צמד יפהפה ובישל את השלישי להולאנד. גונדואן כבר לא צעיר (32) ואם יחתום בברצלונה, זו עשויה להיות התחנה האחרונה בקריירה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי