סרטונים קשים: לפחות 12 אנשים נמחצו למוות באצטדיון באל סלבדור

play
עשרות פצועים והרוגים באצטדיון כדורגל, אל סלבדור | רויטרס
עשרות פצועים והרוגים באצטדיון כדורגל, אל סלבדור 00:16

עוד רגעי אימה במגרש: עשרות הרוגים ופצועים בדוחק במשחק כדורגל, הפעם במרכז אמריקה, אחרי ששערי האצטדיון נסגרו והקהל ניסה לפרוץ פנימה. על פי התמונות מהמקום, גם שחקני הקבוצות לקחו חלק בפעולות ההצלה והסיוע

(גודל טקסט)

עוד אסון באצטדיון כדורגל, עוד הרוגים כתוצאה מלחץ וארגון קלוקל במדינת עולם שלישי. לפחות 12 אנשים נהרגו הלילה (בין שבת לראשון) ועוד מספר לא ידוע של אנשים נפצעו במהלך משחק כדורגל באל סלבדור שבמרכז אמריקה.

אתמול בלילה אמור היה להיערך המשחק בין אליאנץ FC לבי קלוב דפורטיבו במסגרת רבע גמר הגביע באצטדיון קוקטלאן שבבירה, סן סלבדור.

אבל המשחק בוטל, אחרי שהתברר האסון הקשה: עקב הלחץ והכמות הגדולה של האנשים, הוחלט לסגור את השערים כדי למנוע כניסה של אנשים. אוהדים החלו לדחוף בניסיון להיכנס למגרש, וכתוצאה מהלחץ נמחצו למוות לפחות 12 אנשים. האצטדיון יכול להכיל עד 44 אלף איש.

קורע לב: אישה מחפשת את קרוביה בין ההרוגים

מהר מאוד החלו להתפרסם סרטונים קשים מהזירה, כולל של דקות הלחץ, עם שורה ארוכה של אנשים שאיבדו את ההכרה כתוצאה מהלחץ כמו כן נראתה אמא שמחפשת אחר קרוביה, וקורסת כאשר גילתה את אחד מהם בין ההרוגים. על פי התמונות מהמקום, גם שחקני הקבוצות החלו לסייע, וניסו לעזור לפנות את האוהדים לתוך המגרש ולהעניק להם טיפול ראשוני על הדשא.

"ההתאחדות לכדורגל מביעה את כאבה על האירועים שהתחוללו באצטדיון קוסקטלאן", נמסר, "לא נותר לנו אלא להשתתף בצערם של קרוביהם של כל הנפגעים באירוע המציר הזה".