העברות בעולם, 5.6: בערב הסעודית סימנו כוכב נוסף, ריאל מדריד משאירה סמל

play
| רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6 05:54

בגרמניה טוענים שלבנדובסקי מבוקש בסעודיה, אל הילאל לוחצת על מסי. נאצ'ו יאריך חוזה אצל הבלאנקוס, יונייטד מתכננת "מהפכה". ראמוס קיבל הצעה מפתה ומוריניו שם קץ לשמועות

(גודל טקסט)

רשמי

* קנדרי פאס האקוודורי חתם רשמית בצ'לסי. הקשר בן ה-16, שהפך במונדיאליטו לכובש הצעיר בתולדות הטורניר, יצטרף לצ'לסי רק בקיץ 2025, כאשר ימלאו לו 18. שווי העסקה מוערך בכ-20 מיליון יורו.

* בורוסיה דורטמונד הודיעה על צירופו של האלג'יראי ראמי בנסביאני (28), המגן השמאלי שסיים את חוזהו במנשנגלדבאך לאחר ארבע שנים ועובר כעת לצהובים-שחורים בחוזה לחמש שנים.

שמועות ודיווחים

* אחרי שקארים בנזמה הצטרף לכריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי קיבל הצעה, הכוכב הבא שמבוקש בליגה הסעודית הוא רוברט לבנדובסקי – כך דווח ב"סקיי גרמניה".

* מעברו של אלכסיס מקאליסטר מברייטון לליברפול נסגר סופית והעסקה עשויה להיחתם ולהפוך לרשמית עוד השבוע. הוא יירכש תמורת כ-50 מיליון ליש"ט ויחתום עד 2028. ברייטון מצדה תודיע בקרוב על צירוף ג'יימס מילנר שסיים חוזה בליברפול ומחמוד דאהוד שנפרד מדורטמונד.

* העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מרציו טוען שהבלם הוותיק נאצ'ו נמצא על סף הארכת חוזהו בריאל מדריד.

* טוטנהאם, כך טוענים ב"סקיי", קיבלה מסלטיק היתר לפתוח במגעים עם מאמן אלופת סקוטלנד, אנג' פוסטקוגלו.

* ב"ל'אקיפ" הבהירו פעם נוספת: יובנטוס לא תממש את אופציית הרכישה על קשר אלופת העולם, לאנדרו פארדס הארגנטינאי, שיחזור לפריז סן ז'רמן ויימכר כיוון שגם אינו בתכניות של הצרפתים.

רוברט לבנדובסקי ברצלונה
כובש משחק שני ברצף. לבנדובסקי | רויטרס

* "אס" מדווח: המתיחות בין פריז סן ז'רמן לריאל מדריד גוברת: אחרי שריאל ניסתה לקחת את אמבפה, כעת פריז לוקחת לה את מרקו אסנסיו, בחינם, אחרי שלא האריך חוזה בגלל שהייתה לוהצעה מצרפת, וקיץ 2024 הוא עוד פרק ביריבות בין המועדונים". אסנסיו עובר היום בדיקות רפואיות בפריז, יחד עם מנואל אוגרטה, קשר ספורטינג בן ה-22 שפ.ס.ז' ניצחה במאבק על שירותיו מול צ'לסי.

* בקטלוניה טוענים: איניגו מרטינס הוא שחקן הרכש הראשון של ברצלונה הקיץ, אחרי שסיכמה איתו על חוזה עד 2025. כמובן שבארסה עדיין לא יכולה להחתים שחקנים, מכיוון שטרם הגיעה להסכמה עם הנהלת הליגה על מצבה הפיננסי וטרם מכרה את השחקנים שתתבקש, כך שהסיכום עם מרטינס הוא "על הנייר", עם סעיף שמבטיח לו פיצוי אם העסקה לא תצא לפועל.

* עם זאת, ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים: "ברצלונה קיבלה היום את האישור מהנהלת הליגה, ובקרוב תוכל להתחיל את תוכנית הקיץ שלה ולהוציא אותה לפועל". חורחה מסי אפילו נפגש כבר עם הנשיא ז'ואן לאפורטה ואישר את כוונתו של השחקן לעשות קאמבק.

* האם זה יספיק בשביל להחזיר את הבן האובד? בצרפת טוענים במקביל: "נציגי אל הילאל כבר נחתו בפריז על מנת להיפגש עם חורחה, אביו וסוכנו של ליאו מסי". השחקן רמז בשבוע שעבר שאינו מתכוון לחכות ולהיות בחוסר ודאות.

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי
יילך בעקבות הלב או הכסף? מסי | אימג'בנק GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

* אילקאי גונדואן יעזוב את מנצ'סטר סיטי? הקפטן רוצה חוזה לשנתיים, סיטי מציעה לו חוזה רק לעונה, ברצלונה מעוניינת אבל מתעכבת עם ההצעה בגלל חוסר הוודאות הכלכלי, ו"בילד" מדווח: דורטמונד עשויה לזכות בו, כשתציע לו הצעה גדולה במקום ג'וד בלינגהאם שאמור לעזוב לריאל מדריד.

* בנוסף לבלינגהאם, נראה שריאל עומדת לעבור קיץ סוער, כשגם בגרמניה ממשיכים לדווח שקאי האברץ קרוב לעבור לספרד מצ'לסי. דמי ההעברה יעמדו על כ-60 מיליון יורו.

* ז'וזה מוריניו אישר לאוהדי רומא אחרי המשחק האחרון אתמול: "אני נשאר".

* באנגליה טוענים: ריאל מדריד מתכננת הצעה של 100 מיליון ליש"ט על הארי קיין, ו"חוסר הרצון של יו"ר טוטנהאם למכור אותו ליריבה מנצ'סטר יונייטד עשוי לעבוד לטובת הספרדים".

* אחרי קארים בנזמה, שצפוי לעבור לאל איתיחאד הסעודית תמורת 200 מיליון יורו לעונה, הקבוצה מערב הסעודית מנסה להחתים גם סרחיו ראמוס, שהודיע על עזיבת פ.ס.ז'.

גבריאל מרטינלי שחקן ארסנל מול דויד ראיה שוער ברנטפורד
לא הצליח לכבוש. גבריאל מרטינלי מול דויד ראיה | רויטרס

* ב'מירור' מדווחים שטוטנהאם קרובה לסגור עם דויד ראיה כשוער המחליף להוגו לוריס שיעזוב את התרנגולים בקיץ הקרוב. הספרדי של ברנטפורד צפוי להצטרף לקבוצה מצפון לונדון תמורת כ-40 מיליון ליש"ט.

* פרד, קשרה של מנצ'סטר יונייטד, רמז אחרי ההפסד בגמר הגביע כי הוא לא שמח מהסיטואציה בה הוא שחקן מחליף אצל השדים האדומים. פולהאם מועמדת לקלוט את הברזילאי.

* בנוסף לפרד, מנצ'סטר יונייטד עשויה להיפרד הקיץ משורה ארוכה של שחקנים על מנת להשתדרג. אחרי האכזבה בגמר הגביע, גם דויד דה חאה עשוי לאבד את אפודת השוער הראשון. גם הארי מגווייר ואנתוני מרסיאל על הפרק, בנוסף למרסל סאביצר וההולנדי ואוט וחהורסט. בסך הכל עשויים לעזוב את יונייטד 12 שחקנים הקיץ, לפי "דיילי מייל".

* השוער ג'ק באטלנד יחתום בריינג'רס אחרי שבחר לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, בשורותיה שימש כמחליפו של דויד דה חאה.