מצוקת כרטיסים לחצי הגמר: "באורוגוואי המשחק מעניין כמו מונדיאל בוגרים"

play
שחקני הנבחרת חוגגים | רויטרס
נבחרת ישראל מתכוננת לחצי הגמר: צפו בדיווח של שלמה וייס מארגנטינה 00:35

המשפחות הישראליות צריכות לקנות כרטיסים לבדן, האוהדים הישראלים מפחדים להיתקע בחוץ. סנטיאגו קסטרו, עיתונאי מאורוגוואי מסביר: "את כל המדינה המשחק מעניין כמו מונדיאל בוגרים". שלמה וייס מדווח מארגנטינה לקראת חצי גמר המונדיאליטו

(גודל טקסט)

עד כה נבחרת ישראל "נהנתה" מהאנונימיות בכל מה שקשור לכרטיסים למשחק הגדול בחצי גמר המונדיאליטו ביום חמישי (20:30). בני משפחות השחקנים קיבלו את הכרטיסים מאנשי ההתאחדות ובכלל, ביציעים עוד היה אפשר למצוא בקלות כרטיסים.

אלא שהעובדה שהנבחרת האורוגוואית תשחק מחר בחצי הגמר, משנה את כללי המשחק מאחר שיש ביקוש גדול של אוהדים מאורוגוואי למשחק. לפי ההערכות של העיתונאים מאורוגוואי, בין 10 ל-20 אלף אוהדים אורוגוואים יגיעו ללה פלאטה כדי לדחוף את הנבחרת שלהם. האוהדים הישראלים שהגיעו לא ציפו לכך שתהיה מצוקת כרטיסים ורבים מהם הביעו חשש להישאר ללא כרטיסים למשחק.

שלמה וייס מדווח לקראת חצי גמר המונדיאליטו
האצטדיון שבו ייערך המשחק הגדול | מערכת וואלה!, שלמה וייס

סנטיאגו קסטרו, שדר של הטלוויזיה האורוגוואית הסביר את עניין הכרטיסים ואמר: "באורוגוואי הגילאים הצעירים לא פחות חשובים ומסקרנים מאשר הנבחרת הבוגרת, ככה שיש טירוף סביב המשחק כאילו מדובר במונדיאל בוגרים. המדינה שלנו מאוד מתעניינת במשחק ויהיו הרבה אוהדים שיגיעו מאורוגוואי, כולל אורוגוואים שנמצאים בארגנטינה".

גם בקרב המשפחות כאמור הופתעו מהבעיה והסכימו שלמרות שהם קנו כרטיסים ליציעים שונים, הם ינסו להיפגש בכניסה אל המגרש לפני המשחק ולנסות לפחות לשבת ביחד כפי שהיה במשחקים עד כה. באתר של פיפ"א נותרו עוד כרטיסים למשחק מחר, אך בודדים וכן ביציעים ספציפיים בלבד, כך שרבים מהישראלים לא יישבו ביחד וכל הנראה יהיו ביציעים מעורבים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי