היה קרוב לתואר היסטורי: איביץ' וקרסנודאר הפסידו בפנדלים בגמר

play
כבר נגע בגביע. ולאדן איביץ' | אתר רשמי, אתר רשמי קרסנודאר
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.6 03:04

מאמן מכבי תל אביב לשעבר ראה את שחקניו משווים ל-1:1 בגמר מול צסק"א מוסקבה וגם עולים ליתרון בפנדלים, אבל אקינפייב עצר פעמיים, קבע 5:6 וסידר גביע ראשון לקבוצתו אחרי עשור

קבוצות: קרסונדאר
(גודל טקסט)

ולאדן איביץ' היה קרוב הערב (ראשון) לתואר ראשון ברוסיה, אבל קרסנודאר שלו הפסידה בדו-קרב פנדלים דרמטי 6:5 לצסק"א מוסקבה בגמר הגביע, אחרי 1:1 ב-90 דקות. עבור צסק"א זוהי זכייה שמינית בגביע הרוסי וראשונה אחרי עשור, בעוד קרסנודאר הפסידה בגמר שני (אחרי 2014) ועדיין ללא תואר רשמי מאז הוקמה ב-2008.

מאז הגיע ממכבי תל אביב באמצע העונה, איביץ' הפסיד רק פעמיים בליגה הרוסית וקידם את קרסנודאר למקום השישי. קבוצתו לא הייתה פייבוריטית מול סגנית האלופה וגם נקלעה לפיגור בעקבות פנדל גבולי שאותו כבש פיודור צ'אלוב בדקה ה-32, אבל הקולומביאני ג'ון קורדובה, שהבקיע 14 שערי ליגה, השווה בנגיחה בדקה ה-50 ושלח את המשחק להכרעה מהנקודה הלבנה (אין הארכות).

השוער הצעיר סטניסלב אגקאצב עצר את הפנדל השלישי של מויסס והעניק לקרסנודאר יתרון, אבל חברו ז'ואאו בצ'יאסה החמיץ את הבעיטה הרביעית ואיגור אקינפייב הוותיק הוסיף עצירה נוספת מול אולאקונלה אולוסגון בבעיטה השביעית כדי לקבוע 5:6 ולהתכבד בהנפת הגביע.

ולאדן איביץ' מאמן קרסנודאר
כבר נגע בגביע. ולאדן איביץ' | אתר רשמי, אתר רשמי קרסנודאר

איביץ' נשאל בסיום האם קבוצתו נערכה לפנדלים ואמר: "אני בחרתי את חמשת הבועטים הראשונים, לאחר מכן השחקנים החליטו בעצמם מי מוכן לבעוט. פנדלים זה כמו רולטה, הפסיכולוגיה משחקת תפקיד. אני גאה בשחקנים שהציגו יכולת טובה וכבשו שער בעצמם, לא מפנדל שקיבלו. לא לקחנו את הגביע, אבל עלינו להישאר יחד ולהשתפר".