לוקה מודריץ' התבקש להראות את הדרכון: "כתוב שאני בן 37"

play
"למרות גילו, הוא אחד הטובים בעולם" | רויטרס
קרואטיה בגמר ליגת האומות אחרי 2:4 על הולנד בתום הארכה 04:52

ההולנדים נדהמו ממה שעשה להם הקרואטי בדרך לגמר ליגת האומות. גם פרנקי דה יונג החמיא: "מדהים לצפות בו, למרות גילו הוא מהשחקנים הכי טובים בעולם"

(גודל טקסט)

פחות משלושה חודשים לפני שיחגוג את יום הולדתו ה-38, לוקה מודריץ' ממשיך לעשות קסמים על מגרשי הכדורגל. הקשר שזכה בכל תואר אפשרי עם ריאל מדריד והוביל את נבחרת קרואטיה כנגד כל הסיכויים עד לגמר המונדיאל ב-2018 ולחצי הגמר ב-2022, כיכב אמש (רביעי) בהולנד והוביל את נבחרתו ל-2:4 בדרך לגמר ליגת האומות, שם תמתין המנצחת הערב בין ספרד לאיטליה (21:45, ספורט4).

"כן, הדרכון שלי מראה שאני בן 37", אמר הלילה מודריץ' לעיתונאים שנותרו המומים מהופעה משובחת נוספת שלו וביקשו ממנו להראות את הדרכון כדי להוכיח שזהו אכן גילו. אמש באצטדיון ברוטרדם קרואטיה נחלצה מפיגור, ספגה בדקה ה-90+6 ונקלעה להארכה ובכל זאת השכילה להכריע את ההתמודדות עם שני שערים בתוך ההארכה, הרביעי והאחרון מרגלו של מודריץ' שהבקיע בפנדל.

לוקה מודריץ', קשר נבחרת קרואטיה
"למרות גילו, הוא אחד הטובים בעולם" | רויטרס

"הגיע לנו לנצח. הולנד נבחרת מסוכנת וזה משהו שידענו, אז זה היה מאוד מאכזב לספוג בתוספת הזמן, אבל דיברנו בהפסקה לפני ההארכה על החשיבות שנחזור לדשא ונשחק טוב ובכנות אני חושב שעשינו את זה ושהגיע לנו לנצח", המשיך מודריץ', "זה היה אחד המשחקים הכי מטורפים בקריירה. מה יהיה בגמר ביום ראשון? נחכה ונראה".

גם פרנקי דה יונג ההולנדי, קשר ברצלונה שזכה לשבחים ממודריץ' לפני המשחק, החמיא ליריבו בריאל מדריד: "הוא שחקן פנטסטי, זה מדהים לצפות בו. למרות גילו, הוא עדיין אחד הטובים בעולם, מלא באנרגיה ובטכניקה. ניסינו לעשות הכל נגדו ונגד קרואטיה, אבל לצערי זה לא הלך".