מסי: "מונדיאל 2026? אם לא הייתי אלוף עולם, הייתי פורש מהנבחרת"

play
שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי | אימג'בנק GettyImages, Lintao Zhang
שער יפהפה למסי שקבע שיא, ארגנטינה ניצחה 0:2 את אוסטרליה 01:52

כוכב נבחרת ארגנטינה יצא לחופשה ולא ישחק מול אינדונזיה: "אני חייב ליהנות מהזכייה, גביע העולם הבא רחוק מדי". מרטינס מבין אותו: "הוא השיג הכל בכדורגל"

(גודל טקסט)

אחרי שכבש את השער הכי מהיר בקריירה שלו בניצחון 0:2 של נבחרת ארגנטינה על אוסטרליה, במשחק הידידות שנערך אתמול (חמישי) בסין, ליאו מסי יכול להתפנות לחופשת הקיץ שלו. קפטן אלופת העולם, וכמוהו גם אנחל די מריה וניקולאס אוטאמנדי, לא המשיכו עם יתר השחקנים של ליאונל סקאלוני לאינדונזיה, שם תקיים האלביסלסטה משחק אימון נוסף ביום שני הקרוב (13:00, ספורט4).

בסיום המשחק מול הסוקרוז התייחס מסי לאמירה שלו בריאיון שהעניק לתקשורת הסינית יממה לפני כן, על כך שהוא לא מתכנן להשתתף במונדיאל 2026. "אמרתי משהו נורמלי. בגלל הגיל שלי והזמן שנשאר עד אז, קשה לראות את זה קורה. אני נהנה מהיום-יום כאן, בקרוב יגיעו משחקי מוקדמות ואחר כך הקופה אמריקה. לחשוב על המונדיאל זה ללכת רחוק מדי. צריך ליהנות ממה שהשגנו. עכשיו מתחשק לי לנסוע לחופשה, בקרוב נתחיל מחדש", אמר כוכב העל שיצטרף לאינטר מיאמי לאחר פגרת הקיץ האישית שלו.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה | אימג'בנק GettyImages, Di Yin

עוד על ליאו מסי

עוד החלטה מבריקה: איזה כיף שמסי דחה את ההצעה מערב הסעודית
אני והחבר'ה: מי עשוי להצטרף לליאו מסי באינטר מיאמי?
העברת השנה, גם באינסטגרם: זווית נוספת לחתימת מסי באינטר מיאמי

מספר 10 של נבחרת ארגנטינה אף הבהיר: "למען האמת, אם לא הייתי אלוף עולם, כבר לא הייתי משחק בנבחרת. היום אני לא יכול לעזוב את הנבחרת כי אני אלוף עולם ואני חייב ליהנות מכל זה". מסי, שיחגוג 36 בעוד שמונה ימים, ישתתף במהלך החופשה שלו במשחקי הוקרה לכבוד שניים מחבריו לשעבר בנבחרת ארגנטינה, מקסי רודריגס וחואן רומן ריקלמה.

שוער נבחרת ארגנטינה "דיבו" מרטינס דיבר גם הוא על הסיכוי שמסי ישחק בגביע העולם הבא, דבר שכל אוהדי הכדורגל בארגנטינה מפנטזים עליו למרות שהפרעוש יהיה אז בן 39 וכבר הצהיר במספר הזדמנויות כי הוא לא מכוון ליטול חקל בטורניר. "הוא השיג הכל בכדורגל. אלה החלטות אישיות, מה אפשר לומר לו", אמר מרטינס, "אנחנו אסירי תודה לו וכל מה שהוא יחליט ביחד עם המשפחה שלו יהיה בסדר. זה עונג לראות אותו משחק, הוא ברמה אחרת וכל עוד הוא ברמה הזאת, אנחנו רוצים שימשיך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי