שנתיים אחרי ה-3:5 ביורו: קרואטיה וספרד נפגשות בגמר ליגת האומות

play
יוביל את קרואטיה לעוד תואר? מודריץ' | רויטרס
תקציר חצי גמר ליגת האומות: ספרד – איטליה 1:2 03:25

הקרואטים ינסו לנקום בספרדים על ההפסד הדרמטי בהארכה בשמינית הגמר ולזכות בתואר הנכסף, דה לה פואנטה: "מי שתטעה פחות תנצח" (א', 21:45, ספורט1)

(גודל טקסט)

ספרד או קרואטיה, מי תזכה בליגת האומות? ביום ראשון (21:45, ספורט1) נקבל את התשובה לכך כששתי הנבחרות תיפגשנה בגמר שייערך ברוטרדאם שבהולנד. מי שמכירה היטב את האצטדיון הזה היא קרואטיה, שרק לפני שלושה ימים פגשה שם את הולנד במסגרת חצי גמר המפעל וניצחה 2:4 בהארכה בזכות שערים של פטקוביץ' ומודריץ'.

גם ספרד נאלצה לחכות עד הדקות האחרונות כדי לנצח 1:2 את איטליה משער של חוסלו בדקה ה-88. הניצחון הזה בא בזמן ללואיס דה לה פואנטה, המאמן החדש של נבחרת ספרד, שבמשחק הקודם שלו עם הספרדים נחל הפסד מפתיע מאוד מול סקוטלנד במוקדמות היורו.

לוקה מודריץ', קשר נבחרת קרואטיה
יוביל את קרואטיה לעוד תואר? מודריץ' | רויטרס

ספרד מחפשת תואר ראשון מאז הזכייה ביורו 2012 ומקווה שדה לה פואנטה, שהוליך את הנבחרת עד גיל 19 לזכייה ביורו ב-2015 הוא האיש הנכון להוביל אותה לתואר הזה. הקרואטים זוכרים היטב את המפגש האחרון מול ספרד, שהדיחה אותם מהיורו ב-2021 עם 3:5 בלתי נשכח בהארכה לפני שנתיים.

"זה משחק שבו הפרטים הקטנים יכריעו", אמר דה לה פואנטה לקראת המשחק הזה, "ננסה לשלוט במשחק, אבל אין פערי רמות בין הנבחרות. צריך לעשות כמה שפחות טעויות, שתי הנבחרות מאוד חזקות. מי שתעשה פחות טעויות תזכה".