רכש מרשים לניוקאסל, ברנרדו סילבה בדרך ליעד חדש ומה עם אמבפה?

יעבור לריאל עוד הקיץ? אמבפה | רויטרס

העברות בעולם: טונאלי, קשר מילאן ונבחרת איטליה, סיכם לשש שנים בקבוצה האנגלית, לבלאנקוס "יש כסף" להחתים את כוכב פריז עוד הקיץ. דקלן רייס למנצ'סטר סיטי?

(גודל טקסט)

העברות

ארקדיוש מיליק הצטרף באופן רשמי ליובנטוס. החלוץ הפולני ששיחק כמושאל אצל הגברת הזקנה בעונה החולפת, חתם במועדון הפאר האיטלקי תמורת כ-6 מיליון יורו.

מרטין ראסל שאימן בשנתיים האחרונות את סוונסי מהצ'מפיונשיפ, מונה למאמן סאות'המפטון שירדה מהפרמיירליג בעונה האחרונה.

פרנק במבוק, 28, קשר מכבי פתח תקוה לשעבר, שוחרר מגרנובל מהליגה השנייה בצרפת וחתם בפהרבאר ההונגרית.

שמועות

* ניוקאסל הגיע לסיכום עם מילאן על העברתו של סנדרו טונאלי, שצפוי לחתום על חוזה ארוך טווח עד 2029 תמורת שכר של 8 מיליון יורו לעונה. הצדדים עדיין דנים על סכום ההעברה.

* המעבר הגדול הבא של ערב הסעודית? ב'מארקה' מדווחים שברנרדו סילבה בדרך להצטרף לקבוצה מהליגה הסעודית. בצרפת טוענים שברצלונה ירדה ממנו בגלל מגבלות פייר פליי, אבל פריז סן 'רמן עדיין מעוניינת בו. השחקן צפוי להחליט על עתידו בקרוב.

שחקן מנצ'סטר סיטי, ברנרדו סילבה. גמר ליגת האלופות 2023 | רויטרס

* "לריאל מדריד יש את הכסף להביא קיליאן אמבפה כבר הקיץ, וזאת התוכנית שלה!", כך טוען בנחרצות חוסה לואיס סאנצ'ס, עיתונאי "אל צ'ירינגיטו" ו"מארקה", "לא מעניין אותה הארי קיין, היא ויתרה גם על קאי האברץ, וכמו שפלורנטינו הבטיח בעבר, אמבפה יגיע".

* ב'סקיי ספורטס איטליה' מדווחים כי טוטנהאם קרובה לרכוש את ג'וליאלמו ויקאריו, שוערה של אמפולי. הקבוצות הגיעו לסיכום ביניהן, כשהשוער בן ה-26 צפוי לעבור ללונדון תמורת 20 מיליון יורו.

* אחרי שאיבדה את אילקאי גונדואן לברצלונה ובדרך לרכוש את מתאו קובאצ'יץ' מצ'לסי, מנצ'סטר סיטי רוצה לחזק את הקישור שלה לעונה הבאה ומוכנה להציע לווסטהאם את קלווין פיליפס ו-50 מיליון ליש"ט תמורת דקלן רייס, אחריו דולקות גם ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד.

דקלן רייס | רויטרס

* אחד החלוצים המבוקשים באירופה, ויקטור אוסימן, עשוי למצוא את עצמו במועדון אחר בתום העונה, אך המחיר שנאפולי דורשת עליו לפי ה'לה פריזיאן' – 180 מיליון יורו.

ארדה גולר בדרך למילאן תמורת 15 מיליון יורו – הכישרון הטורקי בן ה-18 של פנרבחצ'ה צפוי להצטרף לקבוצה ממילאנו אחרי שהמועדונים הגיעו לסיכום ביניהם. שחקן נוסף שיעשה ככל הנראה את דרכו לרוסונרי הוא מרכוס תוראם שיצטרף מבורוסיה מנשנגלדבאך.

* בצרפת טוענים שפריז סן ז'רמן עשויה להפעיל את סעיף הרכישה בחזרה שלה על צ'אבי סימונס, קשרה ההולנדי של פ.ס.וו איינדהובן. לאלופת צרפת קיים סעיף בחוזה של הקשר המוכשר בגובה 8 מיליון יורו בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי