"המופע של ליאו מסי" נמשך במשחק הפרישה של ריקלמה: צפו בשער ובחגיגה

play
ליאונל מסי במשחק הפרישה של חואן רומן ריקלמה | אתר רשמי, בוקה ג'וניורס
ליאונל מסי במשחק הפרישה של חואן רומן ריקלמה 00:48

מסי כבש שער ורשם "רגע היסטורי" בבומבונרה, ריקלמה לבש חולצה של מראדונה והודה לו על שהגיע, הקהל הריע מממושכות לאלוף העולם: "דלה קמפאון"

(גודל טקסט)

אחרי שלקח חלק במשחק הפרישה של מקסי רודריגס בשבת, יממה לאחר מכן ליאו מסי השתתף במשחק הפרישה המרגש של חואן רומן ריקלמה, והלילה (בין ראשון לשני) הכוכב הארגנטינאי שוב הצליח לרגש את חובבי הכדורגל במולדתו עם עוד מופע אופייני, שכלל הצדעה לאליל המקומי.

ריקלמה, שבמהלך המשחק לבש את החולצה מספר 10 עם השם של מראדונה על הגב (גם במדי ארגנטינה וגם במדי בוקה), נפרד מאוהדי בוקה ואמר: "הכדורגל נתן לי מתנה לחיים, זה איפשר לי לקנות בית לאמא שלי, הכל קרה כי הייתי בר מזל, וזכיתי לשחק עם הגדולים מכולם, הגשמתי חלום כששיחקתי לצד מראדונה".

לאחר מכן הודה לליאו מסי שהגיע למשחק: "אני לא יודע אם הוא יותר גדול ממראדונה, אני רק יודע ש'הגמד' היה צריך לצאת לחופשה ונשאר פה עוד כמה ימים בשבילי, אז אני מתנצל בפני המשפחה שלך, ומודה לך שהגעת, מקווה שנהנית".

ליאו מסי כמובן כבש שער בבומבונרה, לרשת של בוקה ג'וניורס, והקהל השתחווה למלך הארגנטינאי ובמדינה טענו: "לראשונה בהיסטוריה, אוהדי בוקה ג'וניורס חגגו משער שהם ספגו". אוהדי בוקה אף התחננו שהוא ילבש ולו לרגע את החולצה הצהובה כחולה של הקבוצה, דבר שלא עשה.