העברות בעולם: עסקת סובוסלאי נסגרה, אספיליקווטה עובר לאתלטיקו, הרננדז לפ.ס.ז'

play
דומיניק סובוסלאי במדי ליברפול | אתר רשמי, מתוך טוויטר
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6 07:45

ליברפול תרכוש את כוכב לייפציג תמורת 70 מיליון יורו. לופטוס צ'יק עבר מצ'לסי תמורת 20 מיליון, הרננדז יירכש מבאיירן ב-45. בלם צ'לסי חוזר לספרד

(גודל טקסט)

העברות

* צ'לסי רכשה מויאריאל את החלוץ הסנגלי ניקו ז'קסון. הבלוז ישלמו תמורתו 37 מיליון יורו, והחתימו אותו על חוזה ארוך טווח ללא פחות מ-8 שנים.

* רובן לופטוס צ'יק נרכש רשמית על ידי מילאן. הקשר מגיע מצ'לסי תמורת 20 מיליון יורו וחתם לארבע שנים.

* ז'ופרה קונדוגביה נפרד מאתלטיקו מדריד וחתם במארסיי. הצרפתים ישלמו כ-8 מיליון יורו והחתימו את הקשר לארבע שנים.

* הבלם הספרדי פאבלו מארי עזב את ארסנל ועבר למונזה. האיטלקים שילמו תמורתו כ-6 מיליון יורו.

* אדריאן, שוער המשנה של ליברפול, האריך את חוזהו בקבוצה בעונה נוספת.

* ברצלונה נפרדה מסמואל אומטיטי, אחרי שהגיעה איתו להסכמות על התרת חוזהו. הבלם יחפש קבוצה חדשה.

* פאביו קרבאליו הושאל לעונה אחת מליברפול לר.ב. לייפציג. לשוורים לא תהיה אופציית רכישה בתום העונה על הפורטוגלי הצעיר.

* הבלם הרוסי סרגיי בורודין, ששיחק בחצי השנה האחרונה בבית"ר ירושלים, חתם לשלוש שנים בטורפדו מוסקבה מהליגה הבכירה במולדתו. קבוצתו החדשה שילמה 700 אלף דולר לקרסנודאר שממנה הושאל לבית"ר.

* שיימוס קולמן חתם לעונה נוספת באברטון, ובכך ישלים 15 עונות בגודיסון פארק.

* ססואולו שילמה לרומא 10 מיליון יורו וצירפה ממנה שני כשרונות צעירים – כריסטיאן וולפאטו ופיליפו מיסורי בני ה-19.

* אחרי חצי שנה וחמש הופעות בלבד, סאות'המפטון מכרה את קשר נבחרת קרואטיה מיסלאב אורשיץ' לטרבזונספור תמורת 4 מיליון יורו. בנוסף, הטורקים החתימו את חואקין פרננדס, בלם ויאדוליד בחמש השנים האחרונות.

שמועות

* בדרך לאחת ההחתמות הגדולות של החלון: עסקת דומיניק סובוסלאי לליברפול נסגרה, אחרי שהמרסיסיידרס הודיעו לר.ב. לייפציג שיממשו את סעיף היציאה של ההונגרי בן ה-22 תמורת 70 מיליון יורו. סובוסלאי כבר סיכם את תנאיו האישיים בקבוצה וצפוי לנחות באנגליה לבדיקות רפואיות בימים הקרובים.

* ססאר אספיליקווטה בדרך לאתלטיקו מדריד. לפי פבריציו רומאנו, צ'לסי הסכימה לשחרר את הבלם ללא תמורה כמחווה של הוקרת תודה אחרי ששימש כקפטן הקבוצה ולבש את מדיה במשך 11 שנים. הוא יחתום לשנתיים בשורות הקולצ'ונרוס.

* לוקאס הרננדז עבר בדיקות רפואיות בדרך לחתימה בפריז סן ז'רמן. באיירן מינכן קיבלה את ההצעה של פ.ס.ז' לרכוש את המגן תמורת 45 מיליון יורו, והוא יוצג בשבוע הבא.

* שאפי סוליימאנוב עשוי לעבור לטורקיה. לפי דיווחים ברוסיה, הקשר ששיחק בעונה החולפת בהפועל באר שבע, מחזיק בהצעות מטורקיה ומרוסיה, כולל מרובין קאזאן. ההשעייה הארוכה שספג על ידי ההתאחדות לכדורגל בישראל לא תהיה תקפה בליגות אחרות.

* מנצ'סטר יונייטד אישרה: מתנהלות שיחות להארכת חוזהו של דויד דה חאה, שחוזהו הקודם הסתיים. כמו כן הודיעו השדים האדומים על פרידה ממרסל זאביצר ו-ואוט וחהורסט.

* עסקת מרצלו ברוזוביץ' לאל נאסר בדרך להתפוצץ? הסעודים סיכמו עם אינטר על 23 מיליון יורו, אך ברגע האחרון שינו את ההצעה ל-15 מיליון יורו, דבר שהכעיס את הנראזורי שסירבו בינתיים. ברצלונה ממשיכה לעקוב אחר ההתפתחויות בסביבת הקרואטי ועשויה להגיש הצעה בעצמה.

* המינוי של לואיס אנריקה למאמן פריז סן ז'רמן צפוי להפוך לרשמי רק בשבוע הבא, אך לפי העיתונאי רודי גאלטי, המאמן כבר סימן רכש שירצה להנחית בבירת צרפת – ז'ואאו פליקס – שחזר לאתלטיקו מדריד מההשאלה בצ'לסי וחתום אצלה עד 2027.

* אחרי שעזב את ליברפול, רוברטו פירמינו מצטרף לנהירה לסעודיה. החלוץ הברזילאי סיכם לשלוש שנים בשורות אל האלי ויעבור בימים הקרובים בדיקות רפואיות לפני חתימה.

* טוטנהאם ופייר אמיל הויביירג פתוחים בפני האפשרות של פרידה, כך לפי ה"את'לטיק". הדני מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, אך הספרס יסכימו למכור עבור ההצעה הנכונה כאשר אתלטיקו מדריד מביעה עניין.

* לפי ה"מונדו דפורטיבו" אסטון וילה מעוניינת לשאול מברצלונה את פראן טורס לעונה הקרובה.

* אחרי שהכניסה לקופה כסף ממכירת קאי האברץ ועזיבתו המסתמנת של מייסון מאונט, צ'לסי "תסתער" על מויסס קאיסדו מברייטון. הקשר כבר סיכם את תנאיו, והבלוז כעת צריכים רק לסגור את פרטי העסקה מול קבוצתו הנוכחית.

* לוקה רומרו בן ה-18, מהכשרונות המסקרנים ביותר בכדורגל הארגנטינאי, יעזוב את לאציו בהעברה חופשית ויחתום לארבע שנים במילאן.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שאינטר עשויה להיפרד מאנדרה אונאנה וסמיר הנדנוביץ', כשהשם העיקר שמועמד לעמוד בין הקורות בסן סירו בעונה הבאה הוא קיילור נבאס. שוערה של פריז סן ז'רמן ששיחק בחצי השנה האחרונה כמושאל בנוטינגהאם פורסט, לא נמצא בתוכניות של לואיס אנריקה, וכעת נוצרה האפשרות שיצטרף לנראזורי.

* באיטליה מדווחים כי רומלו לוקאקו סירב להצעה מקבוצה סעודית עם חוזה בגובה 45 מיליון יורו לשנה. חלוצה הבלגי של צ'לסי עדיין מעוניין לעבור לאינטר שכבר צרפה את מרכוס תוראם הקיץ, אך יתכן והמעבר עוד יבשיל בהמשך החלון.

מויסס קאיסדו, שחקן ברייטון
מויסס קאיסדו, שחקן ברייטון | אימג'בנק GettyImages, Warren Little

* נאפולי סימנה שני מחליפים במרכז ההגנה לקים מין-ג'ה שקרוב לבאיירן מינכן – קו איטקורה ממינשנגלדבאך ורובין קוך מלידס.

* ז'ורז'ה ז'סוס צפוי לעזוב את פנרבחצ'ה ולהתמנות למאמן נבחרת ערב הסעודית, שתהפוך אותה למאמן הנבחרות עם השכר הגבוה ביותר בעולם. הפורטוגלי הוותיק צפוי להרוויח בתפקידו החדש 10 מיליון יורו לשנה, ובכך ישאיר מאחוריו את האנזי פליק שמרוויח בנבחרת גרמניה 6.5 מיליון יורו לשנה.

* אל איתיחאד הסעודית, שהחתימה הקיץ את קארים בנזמה ואנגולו קאנטה, סיכמה עם סלטיק על העברתו של ז'וטה, ששיתף פעולה עם ליאל עבדה בשנתיים האחרונות בסקוטלנד.

* סוכנו של אנטולי טרובין, שוער שחטאר דונייצק ונבחרת אוקראינה, אישר שמתקיים משא ומתן עם אינטר בנוגע להעברה. עם זאת, הוא הוסיף כי גם שתי קבוצות אנגליות מעוניינות בשירותיו.