אחרי שנפצע מול פורטוגל: ג'ייקוב ראמזי יחמיץ את המשחק מול ישראל

play
ג'ייקוב רמזי שחקן אנגליה הצעירה | GettyImages
סרטון העידוד ששלחו הספורטאים האולמפיים של ישראל לשחקני הנבחרת הצעירה לפני רבע גמר היורו, בקרב על ההעפלה למשחקים האולימפיים 03:37

קשרה המצוין של אסטון וילה לא יעמוד לרשות האנגלים בחצי גמר יורו הצעירות (ד', 19:00, ספורט1), אמיל סמית' רואו מארסנל צפוי להחליפו

(גודל טקסט)

ביום רביעי (19:00, ספורט1) הנבחרת הצעירה תפגוש שוב את נבחרת אנגליה האימתנית – הפעם במסגרת חצי גמר היורו, זאת לאחר ששחקניו של גיא לוזון הפסידו 2:0 לאנגלים בשלב הבתים של הטורניר. בעוד שישראל תחסר במשחק הזה את השוער המצוין דניאל פרץ המוצהב, גם האנגלים יחסרו שחקן מפתח.

אמיל סמית' רואו שחקן נבחרת אנגליה הצעירה
ניצחון מוצדק לאנגלים. סמית' רואו | אתר רשמי, התאחדות הכדורגל האנגלית

ג'ייקוב ראמזי, קשרה המצוין של אסטון וילה, נפצע במהלך הניצחון ברבע הגמר נגד פורטוגל וההתאחדות האנגלית הודיעה שהוא סיים את הטורניר. לי קארסלי מאמן אנגליה טוען שרמזי סובל מחבלות חמורות ברגל ובקרסול ובאנגליה החליטו שלא לסכן אותו עם עם זריקות, כדי לא להחמיר את הפציעה שלו.

מי שצפוי להחליף את ראמזי בהרכב הוא אמיל סמית' רואו, שחקנה של ארסנל שכבש כבר שני שערים בטורניר, כולל נגד נבחרת ישראל. רואו פתח מול ישראל במפגש הקודם, אך איבד את מקומו לראמזי שפתח נגד פורטוגל. כך או כך, לאנגליה יש סגל עמוק מאוד עם שחקני התקפה בכירים, כאשר ההגנה שלה לא ספגה אפילו שער אחד עד כה – עם זאת, מחר היא תחסר את שני המגנים המוצהבים מקס ארונס ובן ג'ונסון. ראמזי הוא אחד השחקנים ה"וותיקים" בסגל האנגלי. הקשר בן ה-22 חווה עונה נפלאה אשתקד בפרמיירליג וכבש שישה שערים ב-31 הופעות בהרכב של וילה.