בקהאם: "התעוררתי בבוקר וקיבלתי בערך מיליון הודעות על מסי"

play
ישתפו פעולה בארה"ב? מסי ובקהאם בימיו כשחקן פריז | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7 05:17

אחד מבעלי אינטר מיאמי דיבר על היום שאחרי החתמת מסי: "שמעתי שהוא חתם. ריגש אותי שהשחקן הכי טוב בעולם רצה לשחק בקבוצה שלי"

(גודל טקסט)

בעלי אינטר מיאמי חורחה מאס דיבר כבר מספר פעמים על העסקה שהנחיתה את ליאו מסי בקבוצה שלו ואת ההשלכות שלו. אלא שכעת הגיעו תורו של שותפו המפורסם יותר, דייויד בקהאם. השחקן האגדי של מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד לשעבר, שמשמש כאחד הבעלים של אינטר מיאמי ועמל רבות כדי להחתים את מסי, סיפר מה קרה אחרי שמסי חתם במועדון.

"לפני כמה שבועות התעוררתי והיו לי בערך מיליון הודעות בפלאפון שלי", הוא חשף, "חשבתי לעצמי מה קורה? אני לא רגיל לקבל כל כך הרבה הודעות. ואז שמעתי שמסי מגיע ועל ההודעה שהוא חותם. מן הסתם, זה לא הפתיע אותי".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה | אימג'בנק GettyImages, PEDRO PARDO/AFP

"תמיד אמרתי שאם תהיה לי הזדמנות להחתים את השחקנים הכי טובים במיאמי, אעשה את זה", הוסיף בקהאם, "תמיד הייתי מחוייב לאוהדים שלנו. אז כששמעתי שאחד השחקנים הטובים בעולם, אם לא הטוב בעולם שזכה בהכול במשחק, רוצה לשחק בקבוצה שלי, זה היה רגע אדיר מבחינתי".

בשלוש השנים הראשונות שלו במיאמי, בקהאם הצליח להחתים את האחים היגואין, בלס מטוידי ועוד כמה כוכבים. אלא שהקבוצה שלו פתחה רע מאוד את העונה הנוכחית ואחרי 19 מחזורים היא ממוקמת אחרונה במחוז המזרחי עם 16 נקודות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי