העברות בעולם, 8.7: חלוץ נבחרת איטליה מועמד לגנואה, ניימאר בדרך ל-MLS?

הצרפתים צירפו את הקוריאני שחתם לחמש שנים, אינטר מקווה לקבל 60 מיליון על השוער, ניימאר וגרינווד עשויים להגיע ל-MLS

(גודל טקסט)

העברות

* קספר דולברג חלוץ נבחרת דנמרק עזב את ניס ונרכש על ידי אנדרלכט תמורת כ-5 מיליון יורו.

* אחרי ששוחרר מבאיירן מינכן, דיילי בלינד חתם בג'ירונה מהליגה הספרדית.

* קובנטרי סיטי מהצ'מפיונשיפ שילמה 8 מיליון יורו לרכישת אליס סימס מאברטון.

שחקן נבחרת דנמרק, קספר דולברג
תחנה חדשה. קספר דולברג | AP, Peter Dejong

שמועות

* האם גם ניימאר ישחק ב-MLS בעונה הבאה? בארה"ב מדווחים שניו יורק סיטי תגיש הצעה לפריז סן ז'רמן עבור הכוכב הברזילאי, בתקווה להגיב בעוצמה לאינטר מיאמי שהחתימה את ליאו מסי.

* פבריציו רומאנו מדווח: מנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיכום עם השוער אנדרה אונאנה ומקווה שהוא ייצא איתה למחנה האימונים בארה"ב. אונאנה צפוי להיות מחליפו של דוד דה חאה, שככל הנראה יעזוב אחרי עונה מאכזבת.

* ובעוד שאנדרה אונאנה בדרך למנצ'סטר יונייטד, אינטר מחפשת מחליף וב"לאקיפ" מדווחים שהקבוצה תגיש הצעה להוגו לוריס, שוערה היוצא של טוטנהאם ונבחרת צרפת.

* ב"דיילי מייל" נטען שברצלונה חושבת על אנדריי סנטוס מצ'לסי כמחליף אפשרי לסרג'יו בוסקטס שעזב, אולם לפי פבריציו רומאנו, הבלוז לא מתכוונים לנהל משא ומתן על הברזילאי בן ה-19.

* לא רק רומא ויובנטוס במרוץ: לפי "דיילי מייל", מייסון גרינווד עשוי לעבור לאטאלנטה במסגרת ניסיונותיה של מנצ'סטר יונייטד לצרף את רסמוס הוילונד.

ליאונל מסי, ניימאר, שחקני פריז סן ז'רמן
עוד ערב מאכזב. מסי וניימאר | רויטרס

* לפי "סקיי גרמניה", שלוש קבוצות מהפרמיירליג בשיחות רציניות עם סאות'המפטון בנוגע לקשר האחורי רומאו לאביה: ליברפול, צ'לסי וארסנל. תג המחיר מוערך בכ-50 מיליון יורו.

* העולה החדשה לסרייה A, גנואה, פנתה לחלוץ נבחרת איטליה מתאו רטגי. הארגנטינאי בעל האזרחות האיטלקית שייך לבוקה ג'וניורס אבל מככב בטיגרה, שמחזיקה באופציית רכישה בדצמבר הקרוב, כשיובנטוס ואינטר הוזכרו אף הן כמתעניינות בשחקן.

* אחרי הירידה לליגת המשנה באנגליה, לסטר סיטי עומדת לאבד שחקן נוסף: ב"טלגרף" דווח כי הארווי בארנס בדרכו לניוקאסל שמקווה להשלים את המהלך בשבוע הקרוב.

* ספורטינג ליסבון סיכמה עם קובנטרי על רכישתו של ויקטור גיוקרש תמורת סכום שיא של 24 מיליון יורו. החלוץ השבדי בן ה-25 כבש 38 שערים ב-91 הופעות במדי קובנטרי והוא משתייך לסגל הנבחרת.

* בספרד טוענים שאל שבאב הסעודית רוצה למנות את כריסטוף גאלטייה למאמנה החדש. אקס פריז סן ז'רמן פתוח למעבר הזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי